zasobami ludzkimi
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Poradnik nie tylko przybliża czytelnikowi specyfikę funkcjonowania ruchomych elementów wynagrodzeń, ale również prezentuje sposoby ich konstruowania oraz wykorzystania w praktyce. Dlatego też, każde z rozwiązań zaprezentowane zostało w różnych kontekstach wpływu na motywację pracowników oraz powiązań z celami firmy i innymi systemami wspierającymi zarządzanie zasobami ludzkimi.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj niezależnego i błyskotliwego stratega, twórczego i wrażliwego mentora oraz optymistycznego i ciepłego doradcę. Poznaj artystę, logika, entuzjastę, prezentera… Dowiedz się, czym wyróżniają się poszczególne typy osobowości, i sprawdź, czy rozpoznasz wśród nich swoich znajomych i bliskich. Czy rozpoznasz wśród nich siebie? Książka ta jest wprowadzeniem do typologii osobowości ID16. Dzięki niej...
Data dostępności:
- W e-booku „Integracja w szkole. Jak stworzyć drużyny marzeń?” znajdą Państwo odpowiedzi na wiele pytań dotyczących zagadnienia integracji w szkole. Szkoła ciesząca się dobrą opinią i popularnością to szkoła, która zapewnia przyjazne środowisko uczniom i dobry kontakt personelu z ich rodzicami. W e-booku autorstwa psychologów i specjalistki z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi znajdą Państwo rozdziały...
Data dostępności:
- Zaprezentowane przez prof. Z. Ścibiorka, uwarunkowania systemu motywacyjnego pozwalają stwierdzić, że w organizacjach publicznych nieodzowne jest nieustanne monitorowanie kwestii ludzkich i oddziaływania na personel, efektywność bowiem poszczególnych pracowników i całych zespołów nie jest czymś trwałym. To samo odnosi się do prezentowanych przez nich wartości i stosunku do pracy; tego co czynią oraz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Do którego z 16 typów osobowości należysz? Jesteś energicznym i zdecydowanym „administratorem”? Wrażliwym i twórczym „artystą”? A może analitycznym i błyskotliwym „logikiem”? Dzięki testowi ID16 znajdziesz odpowiedź na to intrygujące pytanie, a twoje odkrycie sprawi, że lepiej zrozumiesz siebie oraz innych! DODATKOWE INFORMACJE „Kim jesteś?” zawiera test ID16 oraz zarysy poszczególnych typów osobowości...
Data dostępności:
- Dlaczego tak bardzo się różnimy? Dlaczego w inny sposób przyswajamy informacje, inaczej odpoczywamy, inaczej podejmujemy decyzje i inaczej organizujemy swoje życie? „Czy wiesz, kim jesteś?” pozwoli Ci lepiej zrozumieć siebie oraz innych ludzi. Zawarty w książce Test ID16 pomoże Ci określić Twój typ osobowości a dzięki wyczerpującym opisom poszczególnych typów, znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania: *...
Data dostępności:
- Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i ich motywować. Poznasz sprawdzone zasady działania w typowych sytuacjach: od zatrudniania pracownika, przez budowanie zespołu i kontrolę nad jego działaniem, aż po zwalnianie podwładnego....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo - odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś. Ta książka podpowie ci,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. Brian Tracy Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie










