zaufaniu

Liczba pozycji: 8
  • CENA NEXTO
    Z pewnością nieraz zdarza się Wam prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z osobami ubiegającymi się o przyjęcie do pracy. Znaczna część tych rozmów ma formę wywiadu. Na pewno chcielibyście, aby te rozmowy były rzeczowe i prowadzone w miłej atmosferze sprzyjającej wzajemnemu zaufaniu. Z tej książki dowiecie się, jakie są praktyczne podstawy techniki prowadzenia wywiadów i jak można za ich pomocą osiągnąć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 18,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczego jest: w jakim stopniu jest możliwe wywieranie wpływu na zaangażowanie pracowników dzięki systemowi ZKL i zaufaniu organizacyjnemu? Cele szczegółowe niniejszego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Bogle usiłuje – parafrazując słowa Kurta Vonneguta – „zarazić nasze umysły odrobiną człowieczeństwa”. Zastanawia się, co właściwie znaczy „dość” w odniesieniu do bogactwa, biznesu i życia. Sugeruje, że w świecie finansów za dużo jest kosztów, a za mało wartości; za dużo spekulacji, a za mało inwestowania; za dużo złożoności, a za mało prostoty. Podobnie w świecie biznesu, który jest nadmiernie skoncentrowany...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 66,75 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,25 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W monografii podjęta została próba określenia znaczenia publicznych uczelni zawodowych w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego na szczeblu regionalnym i lokalnym. Rezultaty przeprowadzonych analiz, opartych na wskaźnikach statystycznych, opiniach respondentów oraz strategiach rozwoju jednostek samorządu terytorialnego, uzupełnione obserwacjami i doświadczeniami zdobytymi przez autora w ciągu blisko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 73,50 zł 98,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Praca stanowi studium teoretyczno-metodologiczne-empiryczne dotyczące transferu technologii w klastrach morskich. Ukazuje złożoność tej tematyki, problemy jakie występują w dążeniu do innowacyjności i rozwoju tych struktur oraz propozycje wdrożenia usprawnień. Rozwiązania zaprezentowane w pracy, mogą nieść ze sobą korzyści zarówno dla podmiotów w klastrze, jak i otoczenia czy całej gospodarki. Znajduje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,75 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy, czego potrzebują, co ich motywuje? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef - pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole - czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca? Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,67 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI