badania rynku
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 330
Badania rynku – ebook
Dietmar Pfaff
Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. Aby osiągnąć sukces marketingowy, konieczny jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Doświadczony doradca biznesowy Dietmar Pfaff w swoim nowoczesnym poradniku krok po kroku przeprowadza nas przez ten proces i omawia szczegółowo każdą...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych – ebook
ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku – ebook
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność...Data dostępności:
Badanie rynku jako szczególna podstawa dostępu do informacji poufnych na rynku kapitałowym – ebook
Rafał Woźniak
Głównym celem monografii jest próba dokonania analizy możliwości udostępnienia informacji w ramach procedury tak zwanego badania rynku ( market sounding ). Procedura ta, jakkolwiek nie jest niczym nowym w praktyce uczestników rynku kapitałowego stanowi novum regulacyjne w prawie europejski. W opracowaniu wskazano w jaki sposób struktura regulacji europejskich, które koncentrują się w warstwie aksjologicznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania marketingowe. Rozdział 10: Metody badania cen – ebook
ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 9: Badania produktu – ebook
ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 5: Badania marketingowe przez internet – ebook
ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 11: Badania systemu dystrybucji – ebook
ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 6: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa – ebook
ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 4: Gromadzenie danych pierwotnych – ebook
ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Rynek e-usług w Polsce - funkcjonowanie i kierunki rozwoju – ebook
Robert Wolny
W rozdziale pierwszym omówiono problemy terminologiczne związane z rynkiem e-usług – pojęcie, strukturę i cechy rynku e-usług. W rozdziale drugim podjęto próbę charakterystyki rynku e-usług w Polsce na początku XXI wieku. Dokonano tutaj krótkiej charakterystyki Internetu jako miejsca świadczenia e-usług. Rozdział trzeci dotyczy metodycznych aspektów badania rynku e-usług. Zaprezentowano tutaj dostępne...Data dostępności:
Kierunki rozwoju rynku nieruchomości – ebook
Autorzy monografii postanowili przeprowadzić, w pewnym ograniczonym zakresie, analizę rynku nieruchomości i potencjalnych kierunków jego rozwoju. Owo ograniczenie zostało sprowadzone do poszukiwania i kształtowania efektywności rynku nieruchomości w Polsce. Potrzeba ciągłych badań rynku i określania sytuacji na rynku nieruchomości wynika z tego, że wiedza wszystkich interesariuszy jest kształtowana...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 1: Przedmiot i etapy badań marketingowych – ebook
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 3: Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych – ebook
ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 2: System informacji rynkowej i organizacja badań – ebook
ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 7: Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju – ebook
ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 12: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook
ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Badania marketingowe. Rozdział 13: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook
ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...Data dostępności:
Przemiany rynku pracy w regionie świętokrzyskim od XIX do początku XXI wieku, t. 1 – ebook
Anna Dybała Edyta Łyżwa Beata Rogowska Elżbieta Słabińska Jerzy Szczepański
Niniejsza wieloautorska publikacja została poświęcona rynkowi pracy w regionie świętokrzyskim. Omawiana problematyka jest szeroka, nawet w ujęciu regionalnym. Zaprezentowane w niej rozdziały nie wyczerpują problematyki świętokrzyskiego rynku pracy. Są jedynie głosem w dyskusji. Badania będą przez autorów kontynuowane i popularyzowane.Data dostępności:
Rynek usług zagospodarowujących czas wolny - diagnoza i perspektywy rozwoju – ebook
Beata Kolny
Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku 2025.Data dostępności: