biznesu
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- PODRĘCZNIK AKADEMICKI. W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie nowoczesne technologie przeobrażają naszą codzienność, coraz bardziej istotnym aspektem biznesowym stają się szeroko pojęte media. Wśród nich swoją poważną przestrzeń zajmuje czasopiśmiennictwo, zmieniając swój charakter z różnego typu nośników tradycyjnych na nośnik cyfrowy. Na temat tego zagadnienia, książka „Czasopiśmiennictwo, jako...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Statystycznie rzecz biorąc to książka o statystyce (tak, o statystyce!), której lektura przyprawia o ból przepony (ze śmiechu. Nie trzeba od razu biec do lekarza). No i nawet można zrozumieć o co w niej (statystyce) chodzi. Wszystko dzięki Janinie Bąk, pandze biznesu, komendancie komedii, charyzmatycznej liderce ortodoksyjnej grupy #DrużynaJanina. Ile trzeba zjeść czekolady, by dostać Nobla? Dlaczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez obecny kryzys gospodarczy. Zachodzące w tych warunkach w sposób ciągły zmiany, stanowią coraz to nowe wyzwania dla procesów zarządzania – zarówno w skali gospodarki narodowej,...
Data dostępności:
- Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji...
Data dostępności:
- To opowieść o postępie, perspektywach rozwoju cyfrowego świata i naszej „intymnej” relacji z mediami społecznościowymi. Rewolucja cyfrowa ukazana jest jako synergia płynącą z interakcji BIO-TECHNO-LOGIKA. Bio, czyli człowiek, techno - to technologia, a logika - tego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Autorka ujmuje wymiar cyber w ramy filozoficzne, naukowe i biznesowe. Zabiera słuchacza w podróż do przeszłości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W dziesięć lat po pierwszym wydaniu swojej głośnej książki Ken Robinson napisał w pełni zaktualizowaną edycję. Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności to lektura pełna przykładów, naukowych analiz, a także zabawnych anegdot, stanowiąca szczegółową diagnozę edukacji i wielu innych sfer życia społecznego, a jednocześnie wezwanie do zmiany – do odkrycia w sobie niewyczerpanych pokładów zdolności kreatywnych,...
Data dostępności:
- Porywająca opowieść o nadejściu ery zaawansowanych układów scalonych i o brytyjskiej firmie technologicznej, która stworzyła ich projekty Niewielkie krzemowe płytki, napędzające niestrudzony postęp technologiczny całego świata - zaawansowane układy scalone są dziś niezbędne do działania praktycznie każdego urządzenia, od sprzętu gospodarstwa domowego i linii produkcyjnych w fabrykach po smartfony...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie







