biznesu
- Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w spójności ze strategią i procesami biznesowymi. Model biznesu staje się podstawowym atrybutem dynamicznie zmieniającego się i tworzącego z otoczeniem...
Data dostępności:
- [Monografia] poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest niezwykle istotne […]. [Zostały tu] zaprezentowane wyniki autorskich badań, które z różnej perspektywy analizują problem zmian modeli biznesu, począwszy od zidentyfikowania czynników determinujących zmiany modeli (badania literaturowe),...
Data dostępności:
- W książce przedstawiono możliwości wykorzystania metodyk zarządzania projektami, a także – w ramach tego podejścia – doświadczeń wynikających z zastosowania rożnych modeli biznesu pochodzących spoza sektora energetycznego na rzecz modeli biznesu operatorów systemy dystrybucyjnego (OSD). Przedmiot badania stanowiły propozycje modeli biznesu, które do bazowego modelu biznesu OSD wnoszą nowe cechy, dające...
Data dostępności:
- Celem praczy jest dokonanie eksploracji obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, określenie występujących koncentracji i tendencji na gruncie naukowym oraz - po zidentyfikowaniu najistotniejszych obszarów tematycznych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, zbadanie ich na gruncie praktycznym.
Data dostępności:
- Książka napisana jest w formie wywiadu, którego udzielały kobiety- businesswomen. Opowiada o ich historiach oraz drodze do zbudowania swoich firm. Uwzględnia też rady skierowane do młodych, początkujących przedsiębiorców. 50 Kobiet Biznesu 2023 to kobiety z różnych branż, które dzielą się z czytelnikami swoimi sukcesami oraz porażkami. Co było najcięższe w budowaniu biznesu? Gdzie popełniłaś największe...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu). Z tego względu zasadne staje się poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy te określenia są tożsame i używane zamiennie dla opisania tego samego narzędzia, zjawiska...
Data dostępności:
- System zarobkowej opcji DiBuCard to innowacyjna forma biznesu, która pozwala na stworzenie i generowanie dochodu pasywnego bez limitu. Co trzeba zrobić, żeby zacząć prawidłowo budować biznes z systemem zarobkowym z DiBuCard? Biznes plan.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozdział pierwszy publikacji poświęcono fundamentom koncepcji modelu biznesu. Założenia koncepcji modelu biznesu osadzono na tle rozwoju teorii interesariuszy i jej wpływów na rozwój badanej tematyki w kierunku skupienia na zaspokajaniu oczekiwań i celów zróżnicowanych grup interesariuszy. W drugim rozdziale uwagę skupiono na aspektach związanych z pojmowaniem wartości i jej kreacją dla interesariuszy....
Data dostępności:
- Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zbiór wywiadów z inspirującymi kobietami biznesu, które uwierzyły w siebie, czują się wartościowe, szczęśliwe i spełnione, akceptują siebie ze swoimi niedoskonałościami i mają odwagę, by każdego dnia podejmować walkę o siebie. Tytułowe Lwice Biznesu odsłaniają przed nami kawałek swojej duszy. Pokazują, jak wzmacniać na co dzień pewność siebie, radzić sobie ze zmianami i wychodzeniem ze strefy komfortu....
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Targi — trampolina biznesu” zaprasza Cię do naszego uniwersum — świata międzynarodowych targów. Miejsca, w którym za stolikami wielkiej gry wspólnie zasiadają starzy wyjadacze i świeży narybek, który zawsze po sztormie wyłania się z odmętów spienionych fal, krążąc w poszukiwaniu okazji. Dzięki książce dowiesz się nie tylko, jak dryfować po wiecznie niepewnych wodach biznesu, ale przede wszystkim —...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorka porusza zagadnienia dotyczące źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Szczegółowo omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i prezentuje problemy, z jakimi spotykają się na co dzień pracownicy polskich firm i urzędów. Obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia jest dziełem ciekawym i oryginalnym. Jest opracowaniem naukowym osadzonym w teorii zarządzania. Ma również istotne walory empiryczne. Przedstawione ujęcie architektury biznesu jest podejściem nie tylko nowatorskim, ale też kompleksowym, integruje bowiem w jeden konstrukt elementy, które dotychczas były rozpatrywane i badane oddzielnie. dr hab. inż. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, prof. Politechniki...
Data dostępności:
- Od dawna na świecie trwa dyskusja nad charakterem i celami prowadzenia działalności gospodarczej. Najbardziej popularne wśród przedsiębiorców podejście zakłada, że wyłącznym celem działalności gospodarczej jest kreowanie zysku, rozumianego w kategoriach czysto finansowych. Natomiast zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu przedsiębiorca ma także zobowiązania inne niż wyłącznie przynoszenie...
Data dostępności:
- Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej...
Data dostępności:
- Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zielone zarządzanie to proces ilościowych i jakościowych przemian gospodarczych, prowadzących do zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki. Wykorzystując wskaźniki, zielone zarządzanie przekłada te koncepcje na praktyczne działania społeczno-gospodarcze. W związku z tym na okładce książki znalazły się elementy obrazujące obiektywny pomiar zmian w obszarze rynku pracy i ekosystemu biznesu. W takim...
Data dostępności:
- Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych,...
Data dostępności:
- Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) nie musi być pojmowany jako wyłączna dbałość o środowisko, ale również o kwestie społeczne. Jak wynika z treści zawartych w rozdziałach niniejszej monografii, należy doszukiwać się wielowymiarowości CSR-u. Nowoczesne kształcenie, które coraz częściej przybiera postać kształcenia on-line, jest właściwym przykładem, jak mając na uwadze dbałość o środowisko,...
Data dostępności:
- Przyjęta przez Autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który Autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowana propozycja identyfikacji składników i relacji w modelu biznesu sieci przedsiębiorstw jest jasna, wyraźna i prawidłowa. Pozwala na jednoznaczne określenie granic sieci przedsiębiorstw, zidentyfikowanie modelu...
Data dostępności:




















