budowania
- Pozycja rekomendowana przez : Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development. Książka HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji pod redakcją Grzegorza Filipowicza zawiera 12 artykułów napisanych przez 11 autorów, których wspólną cechą jest posiadanie zarówno dobrego przygotowania teoretycznego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy człowiek jest zaprogramowany do efektywnej pracy w zespole? Po czym poznać rokującego menedżera? Czy ekspert musi być arogancki? Co zrobić, kiedy ma się rację, oraz co zrobić, kiedy nie możemy się zdecydować, czy lepiej mieć rację, czy przyjaciół? A co, kiedy ktoś się z nami nie zgadza? Jak postępować z „pasożytami” wokół siebie? Jak reagować na zmianę w okolicy i z kim się wtedy grupować? Trzymasz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przewodnik w przejrzysty sposób prezentuje założenia i zastosowanie modelu DISC w praktyce. Zgodnie z tym modelem możemy wyróżnić 4 style zachowania ludzi (oznaczone zwyczajowo kolorami: czerwonym, żółtym, zielonym, niebieskim). Mając wiedzę o tym, jaki styl lub style u nas dominują, możemy polepszyć nasze relacje zawodowe i osobiste. Książka zawiera gotowe ćwiczenia dotyczące relacji w biznesie oraz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Polega na dokonywaniu przez nich fizycznych oraz poznawczych zmian w sposobie wykonywania pracy, stosunku do niej lub w relacjach ze współpracownikami. Ta potwierdzona naukowo koncepcja zyskuje popularność wśród psychologów pracy i praktyków HR w krajach zachodnich, USA i Skandynawii....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj potencjał ChatGPT i przekształć swoje kreatywne pomysły w zaawansowane, inteligentne aplikacje dzięki tej szczegółowej książce. Od budowania interaktywnych chatbotów, przez tworzenie dynamicznych generatorów treści, aż po rozwijanie złożonych rozwiązań wspierających różne branże, ten przewodnik dostarcza wszystkiego, co potrzebne, by skutecznie wdrożyć technologie oparte na AI. Książka została...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Sukces Lidera” to kompendium budowania zaangażowania pracowników. Prowadzi lidera krok po kroku, od rekrutacji i zatrudnienia, przez rozwijanie pracowników, przygotowanie sukcesorów, utrzymanie pracowników, docenianie ich, aż po rozstanie — z klasą i szacunkiem. Książka pokazuje jak budować partnerskie relacje, oparte o zaufanie i jak na co dzień budować i utrzymywać wysoki poziom zaangażowania w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Analiza kryzysu ekonomicznego i politycznego w Europie, jego źródeł, przebiegu oraz dróg jego przezwyciężenia. Autorzy wskazują, że dotychczasowy, neoliberalny model integracji europejskiej doprowadził do załamania ekonomicznego i społecznego, a w związku z tym stoimy dziś w obliczu konieczności zasadniczej zmiany modelu budowania wspólnoty europejskiej.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- .. Ksiazka porusza zagadnienia dotyczace aktualnych regulacji prawnych w ochronie zdrowia, zarówno w zakresie organizacji podmiotów opieki zdrowotnej, jak i praw pacjenta czy praw lekarza i jego zobowiazan wobec pacjenta. .. Autorzy przyblizyli zagadnienia komunikacji w ochronie zdrowia, od komunikacji zewnetrznej budowania rozpoznawalnej marki na rynku, rzetelnej, godnej zaufania i kompetentnej organizacji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wyobrażałeś sobie kiedyś życie, w którym nie musisz martwić się o zarobki? Teraz to możliwe! W książce znajdziesz tajniki budowania pasywnego dochodu, który będzie pracował na Ciebie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Książka została utworzona przy pomocy AI Autor przekazuje Ci nie tylko wiedzę, ale też inspirację i motywację do działania. Dowiesz się, jak inwestować mądrze, tworzyć aktywa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli stanąłeś właśnie pod ścianą w poszukiwaniu sposobu dotarcia do nowych klientów albo dowiedziałeś się od znajomego, z gazety, Internetu o istnieniu możliwości budowania swojej marki osobistej na skalę światową i to zupełnie za darmo, to ta książka jest dla Ciebie. Autorka ma nadzieję, iż zaczynając swoją podróż, nie znalazłeś się w takiej sytuacji jak ona, czyli bez pracy. Jeżeli chcesz zwiększyć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet – ebookKsiążka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W XXI wieku najcenniejszym kapitałem niemal każdej organizacji stali się wysokiej klasy fachowcy, którzy dzięki swoim kompetencjom oraz kreatywności stanowią kluczowy czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. Aby jednak w pełni możliwe było wykorzystanie ich potencjału, niezbędne jest nabycie przez kadrę menedżerską wiedzy i doświadczenia w zakresie (dość specyficznego) zarządzania tym kapitałem,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia związane z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami. Autor opisuje prawne i zarządcze aspekty budowania efektywnej polityki różnorodności i podkreśla istotny wkład, jaki ci pracownicy wnoszą do organizacji. Czytelnik dowie się z lektury m.in: • jaka jest sytuacja osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy w Polsce; • jakie są bariery i stereotypy dotyczące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prawdopodobnie zastanawiasz się dlaczego BOGACI się bogacą, zaś biedni nadal są BIEDNI. Być może istnieją określone zasady, SEKRETY, które stosują lodzie zamożni, przedsiębiorcy, a TY po prostu o tym nie wiesz! Postanowiłem przeprowadzić 30 wywiadów z przedsiębiorcami, milionerami oraz przeczytać wiele książek z zakresu biznesu, aby dowiedzieć się jakie SEKRETY, stosują ludzie BOGACI. Ten krótki,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Najbogatszy człowiek w Babilonie” George’a S. Clasona to jeden z największych bestsellerów wszech czasów na temat budowania zabezpieczenia finansowego. Publikacja wciąż przyciąga swoją treścią, a ilość sprzedanych egzemplarzy można liczyć w milionach. Jego siłę stanowią nie tylko ponadczasowe rady dotyczące pokonywania kolejnych przeszkód na drodze do osiągnięcia niezależności finansowej, ale także...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...
Data dostępności:
Data publikacji: