budowanie wizerunku
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 14
- „Budowanie wizerunku w oparciu o współpracę” jest praktycznym przewodnikiem po dobrej współpracy, która ma znaczący wpływ na budowanie wizerunku. To podstawy do tworzenia efektywnych zespołów i utrzymania w nich odpowiednich relacji. Przewodnik jest połączeniem praktycznej wiedzy z zakresu team-buildingu i psychologii osobowości, oraz przekazu w lekkiej, przystępnej dla każdego nie-akademickiej fo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prowadzi czytelnika przez proces kształtowania autentycznego wizerunku i efektywnej komunikacji. Przedstawia tajniki skutecznego budowania marki osobistej, ukazując jak świadome wybory w komunikacji wpływają na postrzeganie. Książka oferuje praktyczne porady dotyczące rozwoju autentycznego stylu komunikacji, zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. To podręcznik dla profesjonalistów dążących...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to poradnik, który kładzie nacisk na budowanie skutecznego wizerunku poprzez umiejętną komunikację. Autor zgłębia tajniki jasnego przekazu, zarówno werbalnego, jak i niewerbalnego, żeby czytelnik mógł świadomie kształtować swoje postrzeganie w różnych sytuacjach. Zastosowanie praktycznych wskazówek pozwala skutecznie zarządzać wizerunkiem w życiu zawodowym oraz osobistym. Książka dla każdego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to niezbędne kompendium dla każdego, kto dąży do skutecznego zarządzania reputacją. Autor zgłębia tajniki budowania autentycznego wizerunku oraz prezentuje strategie komunikacji, kluczowe dla kreowania pozytywnego wizerunku siebie jak i organizacji. Książka ta stanowi cenny przewodnik dla liderów biznesu, społecznościowych i wszystkich, którzy pragną umiejętnie kierować swoją reputacją w dzisiejszym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości. W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym....
Data dostępności:
Data publikacji:
- English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych. Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ostatnia powieść w cyklu z komisarzem Maciejewskim! Marcin Wroński, zdobywca Nagrody Wielkiego Kalibru, tworzy wspaniały i porywający obraz wielokulturowego Chełma u progu rozwoju. Miłośnicy II Rzeczpospolitej i kryminałów retro będą wniebowzięci. Komisarz Maciejewski dostał awans. Powinien się cieszyć, ale w całej sytuacji trudno dopatrzeć się powodów do radości. Jako oficer inspekcyjny Zyga nagle...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie