business
Liczba pozycji: 88
Grosz do grosza – ebook
Dan Ariely Jeff Kreisler
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom w zrozumieniu, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów. Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból? Dlaczego występowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook
Filip Sobel
Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...Data dostępności:
Data publikacji:
Administracyjno-finansowe konteksty zarządzania – ebook
Anita Sosnowska Agnieszka Miłaszewicz Krystyna Iglicka-Okólska Marian Dobrzyński Ewa Gwardzińska Teresa Kupczyk
Monografia porusza wybrane zagadnienia z pogranicza prawa, finansów i zarządzania sektorów publicznego i prywatnego, mające istotne znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw i gospodarki zarówno w Polsce , jaki i w aspekcie międzynarodowym. Autorzy skupiają się na problemach polityki fiskalnej w okresie pandemii, wzroście znaczenia kryptowalut, aspektach funkcjonowania spółek kapitałowych, sposobach...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyka strategii firmy – ebook
Krzysztof Obłój
"BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych – ebook
Maria Królikowska-Olczak Beata Pachuca-Smulska Wioleta Baranowska-Zając Magdalena Brodawka Szymon Michał Buczyński Anna Chodorowska Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz Anna Franusz Katarzyna Frączak Anna Górczyńska Anna Górska Michał Hejbudzki Maria Jasińska Agnieszka Korzeniowska-Polak Jerzy Krzynówek Jacek Kudła Ewa Lewandowska Sylwia Łazarewicz Agnieszka Malarewicz-Jakubów Kamil Olczak Irena Ozimek Wiesław Pływaczewski Natalia Przeździecka-Czyżewska Jakub Rzymowski Agata Sobusiak Edyta Sokalska Renata Tanajewska Magdalena Zielińska Jakub Jan Zięty
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i...Data dostępności:
Data publikacji:
Modele biznesu przedsiębiorstw. Analiza i raportowanie – ebook
Jan Michalak
W warunkach nieciągłości zmian w otoczeniu, rosnącej presji konkurencji i konieczności poszukiwania efektywnych rozwiązań kreujących wartość dodaną dla interesariuszy koncepcja modelu biznesu staje się coraz bardziej atrakcyjnym podejściem do zintegrowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem. Niniejsza publikacja - jako jedna z pierwszych w polskim piśmiennictwie - jest poświęcona...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie szkoleniami. Jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie – ebook
Paweł Kopijer
Praktyczny przewodnik krok po kroku po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi o to, by była efektywnym narzędziem biznesowym pozwalającym firmie rentownie inwestować w coraz istotniejszy element przewagi konkurencyjnej, jakim są ludzie....Data dostępności:
Data publikacji:
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników na gruncie kodeksu pracy oraz wybranych ustaw szczególnych – ebook
Agata Ludera-Ruszel
Agata Ludera-Ruszel doktor nauk prawnych z zakresu prawa pracy, adiunkt w Zakładzie Prawa Cywilnego i Prawa Rzymskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego; asystent sędziego w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie. Jest członkiem stowarzyszenia prawa pracy i zabezpieczenia społecznego (Polish Association for Labour Law and Social Security). Prowadziła zajęcia z zakresu prawa pracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development – ebook
Anna Sarnacka-Smith
Compendium of knowledge on engagement Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with the leader in particular. Significant engagement, taking personal responsibility for individual and team goals,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: