daniela
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Celem podręcznika jest zapoznanie czytelnika z podstawami biochemii oraz z wykrywaniem i analizą ilościową obecnych w produktach spożywczych substancji biologicznych. Autorzy skoncentrowali się na tych elementach biochemii, które są istotne dla towaroznawców z punktu widzenia ich pracy związanej z kształtowaniem jakości produktu i jej profesjonalną kontrolą. Jest adresowany głównie do studentów towaroznawstwa...
Data dostępności:
- DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy. Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




