dbałość
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 15
- Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) nie musi być pojmowany jako wyłączna dbałość o środowisko, ale również o kwestie społeczne. Jak wynika z treści zawartych w rozdziałach niniejszej monografii, należy doszukiwać się wielowymiarowości CSR-u. Nowoczesne kształcenie, które coraz częściej przybiera postać kształcenia on-line, jest właściwym przykładem, jak mając na uwadze dbałość o środowisko,...
Data dostępności:
- Zastanawiałeś się kiedyś, co jest w życiu najważniejsze? Z reguły jesteśmy zajęci pracą oraz obowiązkami i zapominamy, po co tak naprawdę to wszystko robimy? Wielu z nas odpowie, że dla rodziny. Autor regularnie o tym przypomina. Przedstawia przydatne rozwiązania i metody, które możesz wdrożyć, a które dbałość o takie tematy jak budżet domowy czy oszczędzanie zamienią w dobrą zabawę. Najlepiej uczymy się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka podejmuje problem wykorzystania podejścia zasobowego w zarządzaniu organizacją publiczną – publicznymi podmiotami leczniczymi. Dostarcza przede wszystkim wiedzy konceptualnej, poszerzającej horyzont myślenia menedżerów organizacji publicznych. Wyniki badań wskazują, że istotą zarządzania organizacją publiczną powinny być dbałość o relacje z interesariuszami organizacji i zaspokajanie ich oczekiwań,...
Data dostępności:
- W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem prezentowanej książki jest zatem wskazanie znaczenia reaktywnych i proaktywnych zachowań rynkowych przedsiębiorstw dla możliwości realizacji ich celów wraz z podaniem podstawowych perspektyw analizy określonych zachowań. Poprzez dbałość o własne zachowania rynkowe przedsiębiorstwo poświęca uwagę otoczeniu – stara się je poznać i przede wszystkim rozszyfrować co w nim zostanie z postępowania...
Data dostępności:
- Podręcznik w sposób kompleksowy prezentuje treści dotyczące skutecznych narzędzi wykorzystywanych w procesach decyzyjnych korporacji w obszarze finansów z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć teorii i praktyki. Jego celem jest przedstawienie wiedzy akademickiej i rozwiązań praktycznych niezbędnych do zrozumienia zasad podejmowania decyzji finansowych w korporacji w oparciu o racjonalne przesłanki....
Data dostępności:
- Katarzyna Maj-Waśniowska Katarzyna Stabryła-Chudzio Bartłomiej Siwek Jakub Koczar Patrycja Sitarz Gabriela Strojna Monika Suder Paulina Szostecka Joanna Śliwa Dominika ŻakKsiążka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana „Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa” odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Polsce – stanowiących zarówno dochód budżetu państwa, tj. podatku dochodowego od osób fizycznych, jak i wybranych podatków lokalnych. Skupiono się zwłaszcza na ocenie prawno-ekonomicznej podatków ze...
Data dostępności:
- Problematyka podjęta w podręczniku jest ważna i aktualna ze względu na tendencje rozwojowe przedsiębiorczości w Polsce i potrzebę dostarczenia praktycznej wiedzy w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw niezbędnej do podejmowania decyzji biznesowych. […] Podręcznik cechuje aktualność poruszanej problematyki, interdyscyplinarność, swoboda łączenia treści z pogranicza rachunkowości zarządczej,...
Data dostępności:
- Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorzy postawili tezę wskazującą na to, że współtworzenie rozwiązań z klientami może przyczynić się do uzyskania rozwiązań, które lepiej spełnią oczekiwania ich użytkowników, a tym samym przyczynią się do wzrostu poziomu ich satysfakcji. Zawarty w podręczniku opis metod, technik i narzędzi przybliża od strony teoretycznej i praktycznej poszczególne etapy współdziałania z klientami i użytkownikami....
Data dostępności:
- Zależność naszej cywilizacji od zaopatrzenia w energię jest całkowita. Żaden z jej elementów nie może bez niej istnieć. Doszliśmy do momentu, w którym szeroko pojęty standard tych dostaw determinuje jakość życia mieszkańców naszej planety. Jest czynnikiem decydującym o poziomie rozwoju technologicznego, gospodarczego, kulturowego, a nawet o stanie relacji międzyludzkich. Stała się dobrem egzystencjalnym,...
Data dostępności:
- Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa. Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie. John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America Bezonomika...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań. – Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi Co jest potrzebne do odniesienia sukcesu? To pytanie jest przedmiotem toczącego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Paweł Cięszczyk Ireneusz Miciuła Janusz Berek Anna Mikołajczyk Artur Sawicki Adrian Bartha Kamil Jakubczak Sylawia Stachowiak Karolina Karbownik Natalia Grzebisz Anna Kowalczyk Anna NurzyńskaSłowem redaktorów Niniejsza monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych oraz w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej. Pierwszy blok monografii stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomii, finansów i zarządzania. W pierwszych dwóch rozdziałach autorzy podjęli problematykę...
Data dostępności:
- Monografia naukowa poświęcona wybranym zagadnieniom związanym z nowymi technologiami w usługach finansowych (FinTech). Publikacja, jako jedna z niewielu, zawiera artykuły naukowe oraz krótkie artykuły popularnonaukowe opublikowane na stronie Facebook napisane wyłącznie przez studentów i absolwentów, wywodzących się z różnych ośrodków naukowych. Autorzy reprezentują głównie kierunki finansów, zarządzania,...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie















