drugi
Liczba pozycji: 6
Taniec nr 3/2015 (21) – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Wyjątkowo obszerny numer. TANIEC Nr 3/2015 (21) to drugi numer reaktywowanego periodyku. Taniec wychodził w latach 1974 - 1993 początkowo jako rocznik a następnie kwartanik. W 2008 roku ukazał sie jeden numer na płycie CD.Data dostępności:
Data publikacji:
Alterpop - numer 22 - wrzesień-październik 2014 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Dwudziesty drugi numer magazynu popkulturalnego Alterpop zawiera 104 strony, na których m.in.: – przeglądy premier płytowych, filmowych, książkowych i gier, – wszystkie płyty Pink Floyd (temat z okładki), – wspomnienie Robina Williamsa i Philipa Seymoura Hoffmana, – Amen Break, czyli najbardziej popularne 6 sekund w historii muzyki, – literacki przegląd zawodów. Ponadto przeglądamy muzykę superbohaterów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalejdoskop 04/2022 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
TEMAT UMERU: Ukraina – jaka ona jest? A więc wojna! Rosja napadła na niepodległe państwo – Ukrainę. Myślę, że większość z nas nie wierzyła, że to może się stać w Europie, po sąsiedzku. Polskę i Ukrainę łączy i dzieli trudna historia. Jednak w obliczu ogromu tragedii, która spadła na ukraiński naród, historyczne zaszłości zeszły na drugi plan. Polacy pospieszyli z pomocą. Nasze narody znalazły się...Data dostępności:
Data publikacji:
Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook
Dariusz Rosiak
Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Salon – e-wydanie – 2/2024
Data dostępności:
Data publikacji: