e-commerce
Liczba pozycji: 27
Pakiet VAT e-commerce - poznaj zmiany od 1 lipca 2021 r – ebook
Praca zbiorowa
Zmiany w ustawie o VAT zwane pakietem e-commerce, które zaczną obowiązywać od 1 lipca 2021 roku, są pokłosiem prac Komisji Europejskiej, która dąży do uproszczenia obowiązków związanych z rozliczaniem VAT dla przedsiębiorstw prowadzących transgraniczną sprzedaż towarów lub usług (głównie przez Internet) konsumentom końcowym. W publikacji m.in.: Zmiany zasad dotyczących niektórych dostaw ułatwianych...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
Piękny E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie? – ebook
Kamila Gębik
W książce ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” znajdziesz ponad 300 stron bogatego merytorycznie materiału, wypowiedzi ponad 18 przedstawicieli e-commerce z branży fashion i beauty, którzy na podstawie swojego doświadczenia odpowiadają na wiele ciekawych pytań (m.in. marki Apart, Yes biżuteria, Victoria’s Secret, Go Sport, Sephora, Unilever, Decathlon i wiele innych)....Data dostępności:
Data publikacji:
Podatki w branży FMCG i e-commerce – ebook
Sławomir Łuczak Ewelina Całczyńska Stanisław Gordziałkowski Karolina Gotfryd Martyna Smolińska
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby...Data dostępności:
Data publikacji:
Podatki w e-commerce – ebook
Angelika Borowska 2 Kinga Jańczak Beata Kostrzycka Emilia Lazarowicz Małgorzata Lewandowska 2 Katarzyna Tokarczyk 2 Ewa Szpytko-Waszczyszyn
Prowadzenie działalności wymaga mierzenia się z niełatwą rzeczywistością gospodarczą i podatkową. Prześledźmy zagadnienia na które warto zwrócić uwagę prowadząc swój sklep internetowy. E-book w przystępny sposó b odpowiada m.in. na pytania: • Kiedy konieczne jest posiadanie kasy fiskalnej? • Jak rozliczyć zakup towarów z Chin? • Jak rozliczyć podatek VAT w przypadku procedur VAT OSS i VAT...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać duże pieniądze na Allegro – ebook
Jakub Kustra
Masz dość już swojej pracy? Zarabiasz tylko tyle, że wystarcza na pokrycie podstawowych potrzeb? Chcesz powiedzieć szefowi do widzenia i zostać sam sobie szefem? A może chcesz dorobić do stypendium albo odciążyć rodziców? Potrzebujesz gotówki na nowe auto?? Trafiłeś idealnie! W kursie otrzymasz konkretną i profesjonalną wiedzę na temat handlu przez Internet. Na początku wszystko może Ci się wydawać...Data dostępności:
Data publikacji:
Bo w internecie (nie) da się zarobić! 2 – ebook
Daria Centka
W drugiej części autorka podzieli się informacjami, które uzupełnią i polepszą umiejętności nabyte, dzięki pierwszemu wydaniu. Zaktualizuje wiedzę o rynku e-commerce, w którym ciągle dzieje się dużo i trzeba być na bieżąco. Opowie Ci jak prowadzi swoją działalność i jak to ogarnia.Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe naruszenia własności intelektualnej 2015 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Zwalczanie naruszeń własności intelektualnej jest kluczowym priorytetem dla organów ścigania w ochronie konsumentów przed niebezpiecznymi i niespełniającymi standardów produktami. Pozwala również na eliminację sieci przestępczych zaangażowanych w ten proceder o niskim ryzyku, a jednocześnie wysokich nielegalnych dochodach. Uwzględniając, że Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji i dystrybucji...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook
Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...Data dostępności:
Data publikacji:
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta – ebook
Bogdan Gregor Magdalena Kalińska-Kula
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań...Data dostępności:
Data publikacji: