Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-klient

Liczba pozycji: 39
  • TANIEJ 5 %

    Obiekcje klienta – ebook

    Anna Syrek-Kosowska  

    Skargi i zastrzeżenia zgłaszane przez klienta są najlepszym źródłem pozyskiwania informacji o tym, co - jako handlowiec - musisz usprawnić w swojej pracy. Z niniejszego e-booka dowiesz się m.in., jak rozpoznawać sygnały potrzeb zakupowych poprzez obiekcje klienta czy poznasz techniki odraczania obiekcji i obrony ceny, gdy klient mówi „to za drogo”.

    Data publikacji:

    Cena: 14,16 zł 14,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook

    Mirosław Kazior  

    Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing dla agenta ubezpieczeniowego – ebook

    Marcin Kowalik  

    Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

    Data publikacji:

    Cena: 47,50 zł 50,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet – ebook

    Josiane Chriqui Feigon  

    Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję - i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane...

    Data publikacji:

    Cena: 34,10 zł 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet – audiobook

    Josiane Chriqui Feigon  

    Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję - i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane...

    Data publikacji:

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 5 %

    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook

    Artur Maciorowski  

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • PC World Mega – e-wydanie – Biznes w sieci
    TANIEJ 5 %

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    Ocena: 2.5 (2 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 1/2020

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 12/2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 11/2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
Liczba pozycji: 39

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA