e-marketing
- Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czego dowiesz się z ebooka? Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu w firmie. Zrozumiesz jakie kroki poczynić aby dowiedzieć się jak zoptymalizować koszt produkcji contentu o 30-50%! Dzięki zdobytej wiedzy dowiesz się w czym tkwi sekret rozbieżności cen w video marketingu a co się z tym łączy nauczysz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Im efektywniej będziesz zarządzać swoim czasem, tym szybciej wzrosną przychody firmy. Dlatego zachęcam Cię do opanowania głównych zasad i zadań poprzez przedstawione listy kontrolne i pomysły dla biznesu. Zmieni to twoje nastawienie, ponieważ listy kontrolne są jednym z najskuteczniejszych na świecie systemów efektywności. Pozwalają zaplanować działania długo i krótko terminowe i osiągać to, co...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Współczesne spojrzenie na procesy rozwoju terytorialnego coraz silniej eksponuje sprawność otoczenia instytucjonalnego dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz organizowania życia społeczności miejskich i regionalnych. W perspektywie tej upatruje się podstaw procesów ekonomicznych zarówno w instytucjach formalnych (np. przejrzystość i efektywność prawa, sprawność działania przedsiębiorstw i organizacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- E-book Rozwiń swoją firmę, jak mało która pozycja wydawnicza na rynku, jest napisany przez bardzo doświadczonego przedsiębiorcę, właściciela kilku spółek – Marcina Kokoszkę. Niewątpliwym atutem jest także to, że Marcin prowadzi swoje biznesy w Polsce, w realiach, w których obraca się większość czytelników. Ty, drogi czytelniku, jeżeli czytasz ten opis, to prawdopodobnie jesteś osobą, która myśli...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano uwarunkowania prawne oraz aktualny stan wiedzy na temat nowoczesnego HR. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej, pojecie służby cywilnej, system ocen okresowych w korpusie służby cywilnej, zagadnienia tworzenia indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ), metody wspierania rozwoju zawodowego, w tym szkolenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności? Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%. Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Data dostępności:
Data publikacji: