Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-marketing

Liczba pozycji: 63
  • E-marketing – książka
    TANIEJ 5 %

    E-marketing – książka

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Cena: 56,90 zł 59,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Data publikacji:

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Marketing dla agenta ubezpieczeniowego – ebook

    Marcin Kowalik  

    Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

    Data publikacji:

    Cena: 47,50 zł 50,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy – ebook

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    Data publikacji:

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka
    TANIEJ 5 %

    E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing...

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook

    Artur Maciorowski  

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • E-marketing terytorialny – książka
    TANIEJ 5 %

    E-marketing terytorialny – książka

    Ewelina Kancik-Kołtun  

    Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Błyskawiczny e-mail marketing – ebook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś. O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią, że...

    Data publikacji:

    Cena: 25,65 zł 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 1/2020

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 12/2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
Liczba pozycji: 63

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA