edukacja
Liczba pozycji: 159
Imperium Google – ebook
Lars Reppesgaard
Seria: Biznes Bestseller Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google. Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
Gitte Härter
Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjacje – ebook
Astrid Heeper Michael Schmidt
Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książki dowiesz się, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest Twój rozmówca, jakie rodzaje pytań możesz mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Zakładamy, że nie zawsze będziesz miał do czynienia z łatwymi i uczciwymi partnerami. Dlatego powinieneś opanować reguły...Data dostępności:
Data publikacji:
Networking – ebook
Frank Walicht
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu poświęca budowaniu i pielęgnowaniu tego rodzaju kontaktów. Niniejsza książka pomoże Państwu w znalezieniu i wykorzystaniu sieci znajomości, odpowiedniej do Państwa celów, poznaniu technik niezbędnych w budowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Planowanie kariery – ebook
Stella U. Molitor
Książka ta jest skierowana do wszystkich, którzy chcieliby skutecznie stawić czoła niepewności panującej na współczesnym rynku pracy. Jest niezbędna przy tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku. Dzięki niej można się nauczyć systematycznego planowania i pokonywania kolejnych etapów na drodze do osiągnięcia celu. Listy kontrolne, które odpowiadają kolejnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim – ebook
Holger Stein
Z pewnością nieraz zdarza się Wam prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z osobami ubiegającymi się o przyjęcie do pracy. Znaczna część tych rozmów ma formę wywiadu. Na pewno chcielibyście, aby te rozmowy były rzeczowe i prowadzone w miłej atmosferze sprzyjającej wzajemnemu zaufaniu. Z tej książki dowiecie się, jakie są praktyczne podstawy techniki prowadzenia wywiadów i jak można za ich pomocą osiągnąć...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasada nenufaru. Menedżerowie i podwójna moralność. Jak chciwość sytych rujnuje świat – ebook
Daniel Goudevert
Daniel Goudevert - publicysta i doświadczony menedżer branży motoryzacyjnej - w pełen pasji sposób opisuje tajniki świata wielkiego biznesu i demaskuje jego niszczącą moc zwiększającą przepaść między biednymi i bogatymi. Podważa również mit o czysto racjonalnych zasadach ekonomii i uświadamia nam, jak niebezpieczna jest to iluzja. Wiele miejsca i emocjonalnego zaangażowania poświęca zagadnieniu moralności...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna promocja przy niskim budżecie – ebook
Michael Böhm
Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – ebook
Mirko Düssel
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook
Gerhard Gieschen
Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...Data dostępności:
Data publikacji: