eksperymentow

Liczba pozycji: 11
  • Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej – ebook
    CENA NEXTO
    W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach,...

    Data dostępności:

    Cena: 20,70 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Pierwszy polski podręcznik ekonomii eksperymentalnej Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną? Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium? Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie instytucji gospodarczych? Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej intensywnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,98 zł

    Więcej

    • PDF
  • Uczenie maszynowe w podejmowaniu decyzji prognostycznych – ebook
    CENA NEXTO
    Monografia zawiera rzadko dotychczas prezentowane w literaturze polskojęzycznej problemy uczenia maszynowego. Obejmuje szeroki zakres metod i podejść, które prowadzą do wykorzystania wielowymiarowych danych masowych i metod uczenia statystycznego (maszynowego) w zagadnieniach optymalizacji decyzji, ze szczególnym naciskiem położonym na metody optymalizacji decyzji predykcyjnych podejmowanych na podstawie...

    Data dostępności:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Celem monografii jest przedstawienie wybranych zagadnień dotyczących stosowania najnowszych i najbardziej zaawansowanych metod oraz narzędzi współczesnej neuronauki do badania zachowań konsumentów. Neuronauka konsumencka i jej praktyczne zastosowanie w biznesie – czyli neuromarketing – opierają się na wynikach badań uzyskanych przy użyciu metodologii i narzędzi stosowanych w diagnostyce medycznej....

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Finanse behawioralne mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jak unikać błędów w biznesie i podejmować optymalne decyzje – ebook
    CENA NEXTO
    Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu...

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,90 zł 71,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Ekonomia miejskich dóbr wspólnych – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia prezentuje zagadnienia z zakresu ekonomii miejskiej i ekonomii sektora publicznego, a w warstwie metodyki badań stanowi próbę wykorzystania i rozwijania narzędzi stosowanych w ekonomii eksperymentalnej. W ramach rozważań omówiono dorobek naukowy dotyczący dóbr wspólnych, w szczególności przybliżając pojęcia i najważniejsze modele teoretyczne, ukierunkowane na wymiar ekonomiczny...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze zmianami, zamiast ze zdumieniem im się przyglądać. Mauro F. Guillén: Dzięki praktycznym narzędziom Brilla przyszłość może należeć do Ciebie. Czy wiesz, że następna fala fenomenalna może być tak dzika, że...

    Data dostępności:

    Cena: 93,60 zł 104,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy ? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
     „Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? Czy religia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI