epidemia z

Liczba pozycji: 6
  • CENA NEXTO
    Obostrzenia związane z szerząca się epidemią koronawirusa spowodowały kłopoty dlawielu przedsiębiorców. Nakazy zamknięcia niektórych sklepów i ograniczenia innychdziałalności oraz zalecane pozostanie/praca w domu, spowodowały szybko narastającestraty także tych przedsiębiorców, którzy formalnie mogą normalnie działać. Mimo tego, iż zostały wprowadzone regulacje „pomocowe” wchodzące w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,45 zł 9,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej potężnymi instytucjami. Zdaniem Eryka Łona ostatni kryzys gospodarczy z lat 2008-2009, a także epidemia koronawirusa mogą doprowadzić do przewartościowania sposobu myślenia o roli banków centralnych. W swojej książce omawia międzynarodowe i krajowe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Chiny według Leszka Ślazyka Dlaczego Chiny? Nigdy przecież nie chciałem być Brucem Lee. Jakoś też nigdy nie ujął mnie język chiński. No to skąd te Chiny? Klasyka – przypadek - praca. Odwiedził mnie znajomy i powiedział, że pewna firma szuka ludzi, którzy mają związek z przemysłem odzieżowym. To był rok 1994. Od tego czasu więcej spędzam czasu za Wielkim Murem niż nad Wisłą. Byłem świadkiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI