firma
Liczba pozycji: 11
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw – ebook
Paweł Kopczyński
Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod prognozowania upadłości ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem oraz pozwala inwestorom uniknąć strat związanych z nieświadomym inwestowaniem w akcje zagrożonych firm. W publikacji zaprezentowano genezę i rozwój prawa...Data dostępności:
Data publikacji:
Operacja Whirlwind – audiobook
James Clavell
Szósta część Sagi azjatyckiej mistrza powieści Jamesa Clavella. Gdy w Iranie, w roku 1979 dokonuje się islamska rewolucja i ajatollah Chomeini obala szacha Rezę Pahlawiego, dalsze interesy działających tam zachodnich firm stają pod znakiem zapytania. Powiązana z imperium handlowym Noble House firma, prowadzona przez Andrew Gavallana, musi w dramatycznych okolicznościach ewakuować swoich pilotów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Lili.com – audiobook
Lili Anders
Nasze pragnienia spełniają się w najmniej oczekiwanym momencie. Lili tkwi w życiu, którego nie chce: ma nudną, źle płatną pracę, chłopaka, z którym nie wiąże przyszłości, kiepski samochód i złe nawyki. Ma też marzenia o lepszym życiu, ale zupełnie nie wie, co zrobić, by je spełnić. Jednak pewnego dnia Lili rozpoczyna walkę o siebie. Z biegiem czasu dzięki ciężkiej pracy, odwadze i wytrwałości osiąga...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków – ebook
Michał Kaczmarczyk Krzysztof Knapczyk
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Państwo, które działa. O fińskich politykach publicznych – ebook
Wojciech Woźniak
Praca wypełnia lukę w wiedzy o polityce Finlandii. Autor przedstawia słabo znane i często zaskakujące fakty, które składają się na wyjaśnienie współczesnego sukcesu polityki publicznej tego kraju. Dzięki prezentowanej monografii można zrozumieć, jak kompleksowe zewnętrzne czynniki, w tym położenie geograficzne, uzależnienie od Związku Radzieckiego i powojenna pozycja na arenie międzynarodowej stworzyły...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich – ebook
Anna Drab-Kurowska Karolina Drela Aneta Sokół Anna Surmacz
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w europejskich krajach, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia firmy w poszczególnych urzędach do rejestracji przedsiębiorstwa. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Logistyka w gospodarce światowej – ebook
Elżbieta Gołembska
Książka jest dziełem podsumowującym wieloletni dorobek Autorki od lat cieszącej się autorytetem w środowisku naukowym za wysokie kompetencje i wkład w rozwój logistyki w Polsce. Zawiera kompendium usystematyzowanej wiedzy o logistyce w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Przedstawione w pracy zagadnienia teoretyczne są poparte licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Logiczny i spójny układ pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Nu pagadi, czyli młodzi, piękni, sfrustrowani – audiobook
Karolina Kaczyńska-Piwko
Dorosłość wyleczy cię z miłości. Jagodę i Saszę dzieli niemal wszystko. Ona przyjechała do Warszawy z małego Zalesia, prowadzi knajpę i spłaca kredyt zaciągnięty na przypominające ruinę mieszkanie. Sasza mieszka w stolicy od zawsze i nie zna smutnej rzeczywistości komuny dzięki pieniądzom, które przynosi doskonale prosperująca firma ojca. Co ich łączy? Cynizm, liberalne podejście do życia i apetyt...Data dostępności:
Data publikacji: