gry dla dzieci
- Tajemnicze postrzelenie, poruszanie się na granicy prawa, szaleńcza jazda samochodem po duktach leśnych, intryga, która okazuje się elementem gry wiodącej do zemsty. Doba spędzona z Modliszką uczy Jakuba, że nie ma rzeczy niemożliwych, gdy chodzi o sprawę. A sprawą jest lojalność i niezgoda na niesprawiedliwość.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bohaterowie za pomocą gry komputerowej mogą przenosić się w przeszłość, poznawać historię i kulturę minionych cywilizacji. Paweł i jego młodsze rodzeństwo zwiedzają sławną wieżę, poznają realia codziennego życia w Babilonie, uczą się także odpowiedzialności za siebie samych.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Matylda, roztrzepana i wiecznie potargana marzycielka, ma swój sekret. Codziennie po lekcjach uczy się gry na skrzypcach. Uwielbia to, podobnie jak uwielbia swoją nauczycielkę gry, panią Alicję, i jej kota Gawota. Dziewczynka byłaby w pełni szczęśliwa, gdyby nie to, że mama nic o jej graniu nie wie… Ciepła i zabawna opowieść o miłości do muzyki, potrzebie bliskości i o sekretach, które potrafią spowodować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Klon Kukiego powrócił i szuka tajemniczej kostki do gry. Wraz ze służącymi mu robotami włamuje się do Galerii Globo. O włamanie zostaje oskarżony Kuki i musi uciekać z domu. Odnajduje kostkę, która ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Kuki, Gabi i Blubek wyruszają na poszukiwanie klona. Prowadzi ich skorpion zdrajca. Kuki i przyjaciele zostają porwani do podziemnej twierdzy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przystojni książęta, wystawne bale, piękne suknie – świat jak z bajki dla Nellie staje się rzeczywistością. Zwyczajna piętnastolatka wpada w rozdarcie czasoprzestrzenne i trafia do alternatywnego uniwersum. To samo miejsce, ten sam dzień, tylko świat... trochę inny. Nellie musi szybko dostosować się do nowych reguł gry. Poznaje smak buntu i pierwszej miłości, a jej wielka przygoda dopiero się rozp...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Felix, Net i Nika, warszawscy gimnazjaliści, podczas szkolnej zabawy halloweenowej dostają tajemnicze zadanie od Ponurego Żniwiarza. Co wyniknie z gry, w którą wciągnie przyjaciół? W kim zakocha się samotny dotąd Felix i co ukrywają podziemia Warszawy? Czy nieśmiertelność to dar, czy przekleństwo? Akcja, humor i ważne pytania. Czwarta część polskiej, bestsellerowej serii dla nastolatków nie zawiedzie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Myślisz może, że kot to tylko mrucząca przytulanka albo kanapowiec, leniwie wylegujący się godzinami na kanapie? Nic bardziej mylnego! Poznaj niezwykłe historie Simona, Maszy, Siemiona, Kiddo i Rudzielca, a odkryjesz prawdziwą kocią naturę. Służba na okręcie wojennym, przejście tysięcy kilometrów, by wrócić do domu, ostrzeżenie rodziny przed pożarem, lot balonem - oto, do czego zdolne są koty! Potrafią...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry Pełna Moc , przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry Będzie Dziko – gry mobilnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Mikołaj, pasjonat gry na perkusji, rozpoczyna naukę w gimnazjum i otrzymuje swoją pierwszą Warszawską Kartę Miejską. Staje się ona jego biletem do dorosłości – chłopak może teraz samodzielnie, bez kontroli rodziców, poruszać się po stolicy. Przemierzając trasy 220 linii autobusowych, nie tylko poznaje swoje miasto, lecz także odkrywa wartość prawdziwej przyjaźni i przeżywa pierwszą miłość. Za sprawą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co podczas meczu piłki nożnej liczy się najbardziej? Oczywiście GOLE! To na nie czekają wszyscy kibice zgromadzeni na stadionach oraz przed ekranami telewizorów. Nie dziwi więc fakt, że największą popularnością na świecie cieszą się napastnicy, czyli zawodnicy, którzy strzelają ich najwięcej. Komentatorzy sportowi często nazywają ich snajperami, łowcami goli, a czasem nawet szaleńcami. Oto oni: Ronaldo,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pełna wersja legendy o Janosiku opowiedziana żywym współczesnym językiem, przyjaznym dla współczesnych czytelników. Mały czytelnik odkryje podanie o dzielnym zbójniku w atrakcyjnym opracowaniu stylistycznym i graficznym.W tej fantastycznej książce dzieci odkryją, że czytanie o dzielnych rozbójnikach może być równie atrakcyjne, jak oglądanie o nich filmów czy granie w zbójnickie gry komputerowe.Poznają...
Data dostępności:
Data publikacji:
- ______________________________________ Nie wiedziała, że za niedługo wszystko miało odwrócić się na drogą stronę szklanej planszy przez jedną tajemniczą kartkę z treścią… Czy pewnego dnia szklana plansza nie stłucze się zbyt szybko i mocno podczas gry? Anioł w piekle to książka, w której wydarzenia dzieją się zbyt szybko, by je zatrzymać, a czas który wtedy leci jest nie do zatrzymania!
Data dostępności:
Data publikacji:
- Powieść przygodowa, której głównym bohaterem jest stroniący od ludzi bogacz, niejaki Phileas Fogg. Podczas gry w wista zakłada się ze znajomymi, że objedzie świat. Ma na to tylko osiemdziesiąt dni, a stawką jest 20 000 funtów szterlingów. Wraz ze swoim służącym, Obieżyświatem, rusza w emocjonującą podróż. Nietypowa decyzja o wyprawie rzuca podejrzenia popełnienia przestępstwa na Fogga. Czy słuszne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Złowrodzy agenci Pająka wracają do gry. I nie liczą się z kosztami. Będzie luksusowo, wakacyjnie i… śmiertelnie niebezpiecznie! Ale od czego mamy superszpiegów Bena Ripleya i Ericę Hale? Młodzi adepci Akademii Szpiegostwa CIA ruszają ze ściśle tajną misją, by namierzyć centralę terrorystów. Oczywiście, nic nie idzie tak, jak powinno. Ich samolot zostaje zestrzelony gdzieś nad Meksykiem. A potem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni? Druga część wielokrotnie nagradzanej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy można wyleczyć się z miłości do mleczy? Dlaczego Kangur ciągle tak skacze? Czemu Króliczek nie chce się bawić? Gdzie są niby muchy w tym moim nosku? Prześmieszki dla Agnieszki to książka wyjątkowa, inspiracją do jej napisania była miłości córki autorki do zwierząt. Prześmieszki nie tylko bawią, ale także uczą i wzruszają. Zręczne gry językowe, urocze opowieści i cała gromada przemiłych,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Lucas uwielbia gry komputerowe, niestety mama nie pozwala mu grać. Pewnego dnia łamie jednak zakaz, ale jego komputer zaczyna się dziwnie zachowywać. Bucha z niego dym, a przed Lucasem pojawiają się cztery postacie z gier: MegaMonkey, Jumpkidd, generał Major Powers i jego córka Pixie. Nie przybyli tu jednak dla rozrywki: do świata Lucasa przedostał się Potwór Cienia, który jest w posiadaniu groźnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Magdalena Karlikowska-Pąsiek - pedagog, kulturoznawca, teatrolog oraz doktorantka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pasjonuje się teatrem oraz reżyserią. Prowadzi unikalne zajęcia dla krakowskich seniorów z historii teatru. Pisze piękne, edukacyjne bajki, w których zawiera odpowiedzi na wiele trudnych dziecięcych pytań. Tworzy bajkowe gry i zabawy, dzięki którym mali odkrywcy poznają historię, tradycje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Cóż może być wspanialszego dla chłopaka od gry w piłkę na własnym boisku? Absolutnie nic! No może tylko prawdziwy turniej „dzikich drużyn”, w którym zagrają zespoły z całej Warszawy! Zawodnicy Syrenki wreszcie pokażą swojemu głównemu przeciwnikowi – Huraganowi, kto tu rządzi. Pełna humoru powieść o przygodach wychowanych przez ulicę chłopców z warszawskiej Woli. Przyjaciele, mimo szczęścia do wpadania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Noah i Carl nie mogą grać w gry komputerowe. Muszą iść na dwór i się bawić, mimo że na zewnątrz jest zimno. Ale co mają tam robić? W końcu Carl wpada na pomysł. Bardzo niebezpieczny pomysł. I oczywiście wszystko idzie nie tak jak powinno. W lesie wybucha pożar! Czy chłopcy zdobędą się na odwagę, żeby poprosić o pomoc zgorzkniałego, starego mężczyznę z wielkim, przerażającym psem? Niezwykle ciekawa...
Data dostępności:
Data publikacji:




















