kampanii
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta nie była dotychczas w sposób całościowy przedstawiona w opracowaniu o prawniczym charakterze. Przeprowadzenie analizy prawnej problematyki kampanii wyborczej jest natomiast...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kompleksowe opracowanie odnoszące się do systemu wyborczego w Polsce zawiera m.in.: • objaśnienie podstaw prawa wyborczego, mandatu przedstawicielskiego, kadencyjności, • charakterystykę zasad prawa wyborczego (tzw. przymiotników wyborczych), w tym zasad podziału mandatów, obwodów głosowania, rejestru wyborców, komitetów wyborczych, kampanii wyborczej i finansowania wyborów, organów wyborczych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie