klienta
- Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych. Książka stworzona...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych. Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie ludzi, nie przekonując ich do niczego, jedynie zadając pytania. Jeżeli, będziesz umiał zadawać właściwe pytania, będziesz umiał zmienić postawę, działanie, a nawet...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to zbiór praktycznych szablonów wiadomości kierowanych do klientów w języku niemieckim. Poradnik zawiera zarówno gotowe wzory maili po niemiecku, jak i przydatne zwroty lub wyrażenia. Gotowy wzór maila po niemiecku to doskonały sposób na ułatwienie sobie komunikacji z klientami.
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się... Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praca stanowi kompleksową analizę ochrony poufności komunikacji klienta z adwokatem we współczesnym świecie. Autorka podejmuje wyzwanie nakreślenia standardów międzynarodowych, standardu Unii Europejskiej oraz wybranych standardów krajowych w zakresie ochrony tajemnicy adwokackiej. Punktem wyjścia do rozważań jest wyjaśnienie istoty tajemnicy adwokackiej, zaś następnie przez jej pryzmat będzie oceniana...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Istotną cechą książki jest to, że przedstawia nie tylko zasady odpowiedzialności prawnika wobec klienta, ale także ilustruje zastosowanie tych zasad za pomocą zbioru ponad 140 kazusów, czyli realnych spraw sądowych, w których rozstrzygnięto kwestię odpowiedzialności prawnika wobec klienta. Zasady odpowiedzialności i kazusy są dwustronnie powiązane w ten sposób, że omawianiu zasad towarzyszy wskazanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omawiają zazwyczaj ochronę klienta z perspektywy wybranej kategorii usług finansowych, np. usług ubezpieczeniowych, usług inwestycyjnych lub wybranej kategorii przewidzianych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To, co najciekawsze, zazwyczaj dzieje się na zapleczu. Kim była kalkulatorka? Do jakiego warszawskiego lokalu można było się dostać tylko windą? Jak wyglądały dancingi i jak wodzirej „podkręcał” zabawę? Gdzie odbyła się pierwsza dyskoteka, a gdzie striptiz? Czy w barach mlecznych sztućce - jak u Barei - były na łańcuchach? Jak można było zostać dyskdżokejem i skąd brało się płyty? Kto...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka napisana jest w formie wywiadu, którego udzielały kobiety- businesswomen. Opowiada o ich historiach oraz drodze do zbudowania swoich firm. Uwzględnia też rady skierowane do młodych, początkujących przedsiębiorców. 50 Kobiet Biznesu 2023 to kobiety z różnych branż, które dzielą się z czytelnikami swoimi sukcesami oraz porażkami. Co było najcięższe w budowaniu biznesu? Gdzie popełniłaś największe...
Data dostępności:
Data publikacji: