klienta

Liczba pozycji: 385
  • FISZKI audio - angielski biznes - Obsługa klienta – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    "FISZKI audio - angielski biznes - Obsługa klienta" polecamy osobom znającym podstawy języka angielskiego (A2+), które chciałyby nabyć pewności i swobody językowej w prowadzeniu zarówno rozmów telefonicznych, jak i korespondencji z klientami. Tytuł zawiera 100 najbardziej przydatnych słów i zwrotów związanych z obsługą klienta wraz z praktycznymi przykładami użycia. Wyraźne nagrania native speakerów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł

    Więcej

    • MP3
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • MP3
  • Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo ? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO
    To, co najciekawsze, zazwyczaj dzieje się na zapleczu. Kim była kalkulatorka? Do jakiego warszawskiego lokalu można było się dostać tylko windą? Jak wyglądały dancingi i jak wodzirej „podkręcał” zabawę? Gdzie odbyła się pierwsza dyskoteka, a gdzie striptiz? Czy w barach mlecznych sztućce - jak u Barei - były na łańcuchach? Jak można było zostać dyskdżokejem i skąd brało się płyty? Kto...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,71 zł 51,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,92 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, tro­chę żartów i dużo wskazówek praktycznych....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,11 zł 27,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,92 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,99 zł 22,21 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,66 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,01 zł 28,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,67 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wygraj klienta – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,42 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO
    „Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się... Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Istotną cechą książki jest to, że przedstawia nie tylko zasady odpowiedzialności prawnika wobec klienta, ale także ilustruje zastosowanie tych zasad za pomocą zbioru ponad 140 kazusów, czyli realnych spraw sądowych, w których rozstrzygnięto kwestię odpowiedzialności prawnika wobec klienta. Zasady odpowiedzialności i kazusy są dwustronnie powiązane w ten sposób, że omawianiu zasad towarzyszy wskazanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,17 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,14 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych. Książka stworzona...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO
    Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,40 zł 76,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka to zbiór praktycznych szablonów wiadomości kierowanych do klientów w języku niemieckim. Poradnik zawiera zarówno gotowe wzory maili po niemiecku, jak i przydatne zwroty lub wyrażenia. Gotowy wzór maila po niemiecku to doskonały sposób na ułatwienie sobie komunikacji z klientami.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,72 zł 14,13 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 385