komunikacji
Liczba pozycji: 176
Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji – audiobook
Dale Carnegie
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak mówić, by nas słuchano. Psychologia pozytywnej komunikacji – audiobook
Iwona Majewska-Opiełka
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę słuchacza na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu – audiobook
Dale Carnegie
Kompetencje merytoryczne są niezwykle ważne, jednak niemal zawsze o sukcesie decyduje zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swych racji. Właśnie ta magiczna umiejętność, dzięki której można się stać osobą lubianą, popularną i skutecznie nakłaniającą innych do przyjęcia jej punktu widzenia, przyczyniła się do powstania fortun czy imponujących karier, również politycznych. Oznacza...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – audiobook
Michał Słotwiński
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka dialogu. Praktycznie o komunikacji – audiobook
Lech Stefan Wiesława Stefan Elżbieta Łozińska
"Czas poświęcony na osobiste dojrzewanie do dialogu będzie owocował w naszym otwieraniu się na głębsze więzi osobowe. Poznaj sztukę dialogu na różnych etapach rozwoju osoby, w małżeństwie, wspólnocie zakonnej, w relacjach społecznych. Tytuły konferencji: 1. Warunki i zasady dobrego dialogu. Komunikacja werbalna i niewerbalna 41 min. 2. Manipulacje i blokady w komunikacje 48 min. 3. Sztuka dialogu...Data dostępności:
Data publikacji:
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji – audiobook
Christopher Hadnagy Seth Schulman
Człowiek jest istotą społeczną. To, w jaki sposób się komunikuje i jak nawiązuje relacje, wpływa na wiele obszarów jego życia osobistego i zawodowego, a także na decyzje i zachowanie innych. Jednak, podobnie jak inne umiejętności, tak i te można wyćwiczyć. Paradoksalnie silny rozwój technologii sprawił, że ludzie coraz gorzej radzą sobie z nawiązywaniem kontaktów społecznych i ich pielęgnowaniem. Równocześnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Oświadczenie woli w komunikacji elektronicznej – ebook
Krzysztof Gajek
Monografia „Oświadczenie woli w komunikacji elektronicznej” to próba kompleksowego ujęcia problematyki oświadczenia woli – instytucji fundamentalnej dla całego systemu prawa cywilnego w Polsce – dokonana przez pryzmat współczesnych metod porozumiewania się, ujętych pod zbiorczym określeniem komunikacji elektronicznej. Niniejsza książka pokazuje, że takie spojrzenie stanowi ciekawą oraz efektywną perspektywę...Data dostępności:
Data publikacji:
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej – ebook
Krystian Dudek
Przemiany ustrojowe w naszym kraju przywróciły znaczenie swobód obywatelskich i wolności słowa. Determinuje to rozwój komunikacji, a co za tym idzie mediów i rzecznictwa prasowego. Mimo że polityka informacyjna, rzecznictwo prasowe i kreowanie wizerunku są dziedzinami o bogatych tradycjach, w Polsce funkcjonują stosunkowo niedługo. Początki kojarzone są z okresem PRL-u, a tym samym propagandą, cenzurą...Data dostępności:
Data publikacji:
Multimodalność w narracjach o komunikacji – ebook
Celina Heliasz-Nowosielska
Książka jest pierwszym opracowaniem naukowym, w którym omówiono sposób, w jaki użytkownicy polszczyzny relacjonują działania komunikacyjne oraz miejsce, jakie w ich relacjach zajmują określenia modalności tych działań, czyli charakterystyki głosu, spojrzeń, mimiki, gestów, ruchu i postaw ciała. Wyniki badań osiągnięto dzięki analizie danych korpusowych, pochodzących m. in. z opracowanego przez Autorkę...Data dostępności:
Data publikacji:
Blogi w procesie komunikacji marketingowej – ebook
Bogdan Gregor Dominika Kaczorowska-Spychalska
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji: