Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikowania

Liczba pozycji: 289
  • Halo. Historia komunikowania się – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Halo. Historia komunikowania się – audiobook

    Liliana Fabisińska  

    Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub... wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi - będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie - od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,20 zł 24,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie – książka
    TANIEJ 7 %

    Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie – książka

    Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy,...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Teoria komunikowania masowego – książka
    TANIEJ 7 %

    Teoria komunikowania masowego – książka

    Denis McQuail  

    Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych! Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Nowe media w systemie komunikowania Polityka – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowe media w systemie komunikowania Polityka – książka

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów...

    Data dostępności:

    Cena: 36,46 zł 39,20 zł

    Więcej

  • Halo Historia komunikowania się – książka
    TANIEJ 7 %

    Halo Historia komunikowania się – książka

    Liliana Fabisińska  

    Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub… wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi – będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie – od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania – ebook

    Anna Barańska-Szmitko  

    Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy, Szymona Hołowni), a następnie określało ich cechy wizerunkowe oraz wypisywało...

    Data dostępności:

    Cena: 20,65 zł 22,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania – książka
    TANIEJ 7 %

    Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania – książka

    Magdalena Zalewska-Turzyńska  

    Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania....

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania – ebook

    Magdalena Zalewska-Turzyńska  

      Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat...

    Data dostępności:

    Cena: 21,98 zł 23,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Europa obywateli? Proces komunikowania politycznego w Unii Europejskiej – ebook

    Małgorzata Winiarska-Brodowska  

    W pracy podjęto problematykę jawności i przejrzystości w UE, biurokratyzacji europejskich struktur oraz legitymizacji władzy w UE. Ponadto zbadano również zagadnienia związane z unijnymi strategiami informacyjnymi i komunikacyjnymi. W analizie etapów komunikowania szczególna uwaga została skierowana na kontekst sytuacyjny, uwarunkowania polityczno-społeczne oraz tradycje i doświadczenia z przeszłości,...

    Data dostępności:

    Cena: 42,78 zł 46,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Pozycja i rola rzeczników rządów w Polsce po 1989 roku w dobie profesjonalizacji komunikowania politycznego – książka
    TANIEJ 7 %

    Pozycja i rola rzeczników rządów w Polsce po 1989 roku w dobie profesjonalizacji komunikowania politycznego – książka

    Bartłomiej Biskup  

    Książka Bartłomieja Biskupa wpisuje się w katalog publikacji niezbędnych do analiz komunikowania politycznego. Pogłębione badania odnoszą się do pozycji i roli rzeczników prasowych rządów w Polsce po 1989 roku. Zastosowane metody i podejścia badawcze dają możliwość przyjrzenia się aktywności komunikacyjnej rzeczników a pogłębione wywiady, których udzielili Autorowi są gwarantem autentyczności i realizmu...

    Data dostępności:

    Cena: 23,44 zł 25,20 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 289

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA