Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikowania

Liczba pozycji: 263
  • Teoria komunikowania publicznego i politycznego – książka
    TANIEJ 5 %

    Teoria komunikowania publicznego i politycznego – książka

    Bogusława Dobek-Ostrowska   Robert Wiszniowski  

    W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych...

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł

    Więcej

  • Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania – książka
    TANIEJ 5 %

    Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania – książka

    Magdalena Zalewska-Turzyńska  

    Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania....

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Teoria komunikowania masowego – książka
    TANIEJ 5 %

    Teoria komunikowania masowego – książka

    Denis McQuail  

    Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych! Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Pozycja i rola rzeczników rządów w Polsce po 1989 roku w dobie profesjonalizacji komunikowania politycznego – książka
    TANIEJ 5 %

    Pozycja i rola rzeczników rządów w Polsce po 1989 roku w dobie profesjonalizacji komunikowania politycznego – książka

    Bartłomiej Biskup  

    Książka Bartłomieja Biskupa wpisuje się w katalog publikacji niezbędnych do analiz komunikowania politycznego. Pogłębione badania odnoszą się do pozycji i roli rzeczników prasowych rządów w Polsce po 1989 roku. Zastosowane metody i podejścia badawcze dają możliwość przyjrzenia się aktywności komunikacyjnej rzeczników a pogłębione wywiady, których udzielili Autorowi są gwarantem autentyczności i realizmu...

    Cena: 23,94 zł 25,20 zł

    Więcej

  • Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie – książka
    TANIEJ 5 %

    Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie – książka

    Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy,...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych – książka
    TANIEJ 5 %

    Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych – książka

    Małgorzata Adamik-Szysiak  

    Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej...

    Cena: 55,86 zł 58,80 zł

    Więcej

  • Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania – książka
    TANIEJ 5 %

    Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania – książka

    Anna Barańska-Szmitko  

    Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy, Szymona Hołowni), a następnie określało ich cechy wizerunkowe oraz wypisywało...

    Cena: 44,56 zł 46,90 zł

    Więcej

  • Psychologia mediów i komunikowania – książka
    TANIEJ 5 %

    Psychologia mediów i komunikowania – książka

    Agnieszka Ogonowska  

    Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Halo Historia komunikowania się – książka
    TANIEJ 5 %

    Halo Historia komunikowania się – książka

    Liliana Fabisińska  

    Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub… wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi – będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie – od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki...

    Cena: 56,90 zł 59,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania – ebook

    Anna Barańska-Szmitko  

    Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czterech różniących się w opiniach felietonistów (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy, Szymona Hołowni), a następnie określało ich cechy wizerunkowe oraz wypisywało...

    Cena: 21,09 zł 22,20 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 263

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA