Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kultura i biznes

Liczba pozycji: 88
  • O mądrą i sprawną Polskę – książka
    TANIEJ 7 %

    O mądrą i sprawną Polskę – książka

    Ta księga została pomyślana, jeszcze za życia Profesora Kieżuna, jako dar Jego współpracowników i przyjaciół z okazji stulecia urodzin. Mimo że Profesor nie doczekał tej rocznicy, autorzy doprowadzili projekt do końca. Książka składa się z rozważań i refleksji bezpośrednio lub pośrednio nawiązujących do życia i dorobku Profesora Kieżuna. Autorami poszczególnych tekstów są osoby, które łączyły z Profesorem...

    Data dostępności:

    Cena: 74,31 zł 79,90 zł

    Więcej

  • Kod kulturowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Kod kulturowy – książka

    Clotaire Rapaille  

    Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Biznes patriotyczny Historia Wydawnictwa CDN – książka
    TANIEJ 7 %

    Biznes patriotyczny Historia Wydawnictwa CDN – książka

    Mateusz Fałkowski  

    Biznes patriotyczny Mateusza Fałkowskiego jest zajmującą historią poziemnego wydawnictwa działającego w Polsce, gdy krajem rządziła wojskowa dyktatura. Historią dzielnych ludzi, którzy ryzykując wiele, walczyli z tyranią, a ich działania przyniosły Polsce wolność.

    Data dostępności:

    Cena: 51,15 zł 55,00 zł

    Więcej

  • Rozprzestrzenialne media – książka
    TANIEJ 7 %

    Rozprzestrzenialne media – książka

    Henry Jenkins   Sam Ford   Joshua Green  

    „Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów,...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Finansowanie uczelni teatralnych w Polsce – ebook

    Agnieszka Orankiewicz  

      Główną przesłanką do podjęcia tematu tej książki była potrzeba zidentyfikowania możliwości finansowania działalności kulturalnej teatralnych uczelni publicznych. Określenie efektywnego sposobu pozyskiwania środków pozabudżetowych jest istotne z punktu widzenia rozwoju zarówno badanych podmiotów, jak i szeroko pojętej sztuki teatralnej. Działalność uczelni teatralnych ma wpływ na realizację polityki...

    Data dostępności:

    Cena: 20,88 zł 22,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Etnografia globalnego kapitalizmu – ebook

    Miłosz Miszczyński  

    Autor analizuje społeczne skutki jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w Rumunii. Przedstawia przebieg inwestycji w takich aspektach jak: kultura pracy, przemiany stylu życia, ewolucja lokalnego modelu gospodarki. Część empiryczna, przygotowana na podstawie szesnastomiesięcznych badań terenowych, opisuje zjawisko integracji społecznej...

    Data dostępności:

    Cena: 11,16 zł 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 – ebook

    Tadeusz Falencikowski  

    Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsię­biorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: - zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, - innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, - kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Zmienić myślenie o firmie. Zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce – ebook

    Łukasz Srokowski  

    Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania – ebook

    Katarzyna Bachnik  

    W książce przedstawiono, w przystępny sposób, jak zarządzanie i kultura przenikają się nawzajem, jakie występują między nimi zależności i jak można je wykorzystać z pożytkiem dla siebie. Choć przedstawione zjawiska i prawidłowości zostały umieszczone w kontekście biznesowym, odnoszą się w równym stopniu do relacji pozazawodowych oraz aktywności na gruncie towarzyskim, rodzinnym i społecznym. Jeśli...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej – ebook

    Jacek Adamek  

    Historia, teraźniejszość i przyszłość rachunkowości ściśle wiąże się z rozwojem ludzkiej cywilizacji i jej środowiskiem. Jednym z elementów je kształtują­cych jest kultura, ze swymi wymiarami. Kultura, obok takich składowych, jak np. system prawny, gospodarczy, poziom rozwoju rynku finansowego, czy też doświadczenia historyczne, z jednej strony staje się ważną charakterystyką modelującą oczekiwania...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 88

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA