Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kultura i biznes

Liczba pozycji: 52
  • Kultura Kaizen – książka
    TANIEJ 5 %

    Kultura Kaizen – książka

    Jon Miller   Jaime Villafuerte   Mike Wroblewski  

    Stwórz i utrzymaj kulturę kaizen w swojej organizacji. Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie...

    Cena: 56,90 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Kod kulturowy – książka
    TANIEJ 5 %

    Kod kulturowy – książka

    Clotaire Rapaille  

    Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego...

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Osiedle Swoboda 2 – książka
    TANIEJ 5 %

    Osiedle Swoboda 2 – książka

    Michał Śledziński  

    „Osiedle Swoboda 2” to powrót wszystkich, znanych już z legendarnego komiksu, mieszkańców Swobody: Smutnego wraz z załogą, Mścicieli z Mr Kriegiem, czyli Oddziału OPO (Osiedle Pod Ochroną) oraz kota Pazura, pojawiającego się zawsze tam, gdzie nie powinien. Akcja drugiej odsłony serii dzieje w ponad dwa lata po tym, jak Szopa przeprowadził się do ziemianki Ciachciarachciacha, który zniknął z ulic osiedla....

    Cena: 66,41 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Rozprzestrzenialne media – książka
    TANIEJ 5 %

    Rozprzestrzenialne media – książka

    Henry Jenkins   Sam Ford   Joshua Green  

    „Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów,...

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Dziennik Gazeta Prawna – wydanie darmowe – 195/2008

    Dziennik Gazeta Prawna – wydanie darmowe – 195/2008

    Codziennie : komplet aktualnych wiadomości o biznesie, finansach, podatkach, pracy i prawie gospodarczym informacje i komentarze do wydarzeń ekonomicznych przejrzyste interpretacje przepisów prawa analizy, opinie ekspertów, praktyczne porady najnowsze wydarzenia z kraju ze świata, które mają wpływ na poziom życia i dobrobytu Gazetę wzbogacają: dodatki specjalistyczne tylko dla...

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Etnografia globalnego kapitalizmu – ebook

    Miłosz Miszczyński  

    Autor analizuje społeczne skutki jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w Rumunii. Przedstawia przebieg inwestycji w takich aspektach jak: kultura pracy, przemiany stylu życia, ewolucja lokalnego modelu gospodarki. Część empiryczna, przygotowana na podstawie szesnastomiesięcznych badań terenowych, opisuje zjawisko integracji społecznej...

    Cena: 29,64 zł 31,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Finansowanie uczelni teatralnych w Polsce – ebook

    Agnieszka Orankiewicz  

      Główną przesłanką do podjęcia tematu tej książki była potrzeba zidentyfikowania możliwości finansowania działalności kulturalnej teatralnych uczelni publicznych. Określenie efektywnego sposobu pozyskiwania środków pozabudżetowych jest istotne z punktu widzenia rozwoju zarówno badanych podmiotów, jak i szeroko pojętej sztuki teatralnej. Działalność uczelni teatralnych ma wpływ na realizację polityki...

    Cena: 21,33 zł 22,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Zmienić myślenie o firmie. Zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce – ebook

    Łukasz Srokowski  

    Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji,...

    Data publikacji:

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Kultura biznesu – ebook
    TANIEJ 5 %

    Kultura biznesu – ebook

    Irena Kamińska-Radomska  

    " Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast...

    Data publikacji:

    Cena: 30,30 zł 31,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Zarządzanie w XXI wieku. Jakość, twórczość, kultura – ebook

    Monika Kostera   Martyna Śliwa  

    Aktualne teorie i najnowsze światowe osiągnięcia nauk organizacji i zarządzania Książka jest podręcznikiem akademickim teorii organizacji i zarządzania, przeznaczanym dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania starszych lat. Poświęcana jest wybranym aktualnym i istotnym z punktu widzenia dyscypliny kierunkom, które są powszechnie znane na świecie i wchodzą w zakres kanonów nauczania zarządzania....

    Data publikacji:

    Cena: 47,85 zł 50,37 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 52

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA