kultura i biznes
Liczba pozycji: 88
O mądrą i sprawną Polskę – książka
Ta księga została pomyślana, jeszcze za życia Profesora Kieżuna, jako dar Jego współpracowników i przyjaciół z okazji stulecia urodzin. Mimo że Profesor nie doczekał tej rocznicy, autorzy doprowadzili projekt do końca. Książka składa się z rozważań i refleksji bezpośrednio lub pośrednio nawiązujących do życia i dorobku Profesora Kieżuna. Autorami poszczególnych tekstów są osoby, które łączyły z Profesorem...Data dostępności:
Cena: 74,31 zł
79,90 złKod kulturowy – książka
Clotaire Rapaille
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego...Data dostępności:
Cena: 51,06 zł
54,90 złBiznes patriotyczny Historia Wydawnictwa CDN – książka
Mateusz Fałkowski
Biznes patriotyczny Mateusza Fałkowskiego jest zajmującą historią poziemnego wydawnictwa działającego w Polsce, gdy krajem rządziła wojskowa dyktatura. Historią dzielnych ludzi, którzy ryzykując wiele, walczyli z tyranią, a ich działania przyniosły Polsce wolność.Data dostępności:
Cena: 51,15 zł
55,00 złRozprzestrzenialne media – książka
Henry Jenkins Sam Ford Joshua Green
„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów,...Data dostępności:
Cena: 51,06 zł
54,90 złFinansowanie uczelni teatralnych w Polsce – ebook
Agnieszka Orankiewicz
Główną przesłanką do podjęcia tematu tej książki była potrzeba zidentyfikowania możliwości finansowania działalności kulturalnej teatralnych uczelni publicznych. Określenie efektywnego sposobu pozyskiwania środków pozabudżetowych jest istotne z punktu widzenia rozwoju zarówno badanych podmiotów, jak i szeroko pojętej sztuki teatralnej. Działalność uczelni teatralnych ma wpływ na realizację polityki...Data dostępności:
Etnografia globalnego kapitalizmu – ebook
Miłosz Miszczyński
Autor analizuje społeczne skutki jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej: międzynarodowego koncernu Nokia w Rumunii. Przedstawia przebieg inwestycji w takich aspektach jak: kultura pracy, przemiany stylu życia, ewolucja lokalnego modelu gospodarki. Część empiryczna, przygotowana na podstawie szesnastomiesięcznych badań terenowych, opisuje zjawisko integracji społecznej...Data dostępności:
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 – ebook
Tadeusz Falencikowski
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: - zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, - innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, - kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania...Data dostępności:
Zmienić myślenie o firmie. Zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce – ebook
Łukasz Srokowski
Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skandynawskie uwarunkowania kulturowe w procesach zarządzania – ebook
Katarzyna Bachnik
W książce przedstawiono, w przystępny sposób, jak zarządzanie i kultura przenikają się nawzajem, jakie występują między nimi zależności i jak można je wykorzystać z pożytkiem dla siebie. Choć przedstawione zjawiska i prawidłowości zostały umieszczone w kontekście biznesowym, odnoszą się w równym stopniu do relacji pozazawodowych oraz aktywności na gruncie towarzyskim, rodzinnym i społecznym. Jeśli...Data dostępności:
Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej – ebook
Jacek Adamek
Historia, teraźniejszość i przyszłość rachunkowości ściśle wiąże się z rozwojem ludzkiej cywilizacji i jej środowiskiem. Jednym z elementów je kształtujących jest kultura, ze swymi wymiarami. Kultura, obok takich składowych, jak np. system prawny, gospodarczy, poziom rozwoju rynku finansowego, czy też doświadczenia historyczne, z jednej strony staje się ważną charakterystyką modelującą oczekiwania...Data dostępności: