kultury
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Kultura to nie coś, czym jesteśmy, ale to, co robimy – twierdzi Daniel Coyle. Kod Kultury daje ci siłę sprawczą! Niezależnie od tego czy chodzi o rodzinę, firmę, czy utworzenie drużyny sportowej i bez względu na cel jaki sobie stawiasz, ta książka pozwala zrozumieć zasady, które przekształcają jednostki w zespoły zdolne osiągać niezwykłe rzeczy. Daniel Coyle zagląda do wnętrza najbardziej skutecznych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Naucz się odczytywać ukryte myśli i zamiary. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co tak naprawdę oznacza uniesiona brew, nerwowe drganie powieki, zgarbiona postawa? Czy to naturalny wygląd twojego rozmówcy, czy jednak to coś znaczy i chce ci w ten sposób coś powiedzieć… a może właśnie nie chce powiedzieć? W „Mowie ciała” autorzy wykorzystują autentyczne zdjęcia ludzi w bezstresowych sytuacjach,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ruch New Age, którego istotną cechą było łączenie ezoteryzmu z nauką, wcale nie przeminął, a przynajmniej pozostawił w naszej kulturze wiele swoich śladów i wpływów, często niezauważonych lub niewłaściwie ocenionych. Światopoglądy ezoteryczne i okultystyczne nie występują bowiem tylko w sektach, ale przeniknęły do świata kultury wysokiej i nauki, i korzystając z jej autorytetu, oddziaływają na całe...
Data dostępności:
Data publikacji:
- PRZEWODNIK PO CYFROWYM ŚWIECIE, W KTÓRYM ŻYJĄ NASZE DZIECI Który z rodziców czy nauczycieli nie załamuje rąk na widok tego, ile czasu dzieci spędzają przed ekranami? „Tracisz czas w tym internecie” – wzdychają. „Ile można grać?!” – denerwują się. „Odłóż ten nieszczęsny telefon!” – krzyczą. Dr Karol Jachymek, medioznawca, badacz i wykładowca akademicki związany z Uniwersytetem SWPS, od lat przygląda...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konkretnie. Precyzyjnie. Przekonująco Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W świecie pełnym ekspertów tak bardzo brakuje autorytetów. Ksiądz Adam Boniecki to bystry obserwator rzeczywistości. I niekwestionowany autorytet. Jedna z najważniejszych postaci polskiej kultury, duchowny, publicysta, przez wiele lat redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego”, ale również – a może przede wszystkim – duchowy przewodnik kilku pokoleń Polaków, oddaje w nasze ręce książkę Oddech dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Natalia de Barbaro pracuje z kobietami, które poszukują odpowiedzi na pytania: „Kim tak naprawdę jestem? Czego chcę? O czym marzę? Na co sobie pozwalam?”. Jej książka to rzetelna z punktu widzenia psychologii, ale także poetycka, czasem brutalnie szczera i poruszająca opowieść o kobiecej drodze do poznania samej siebie. Dlaczego kobiety grają role, które wcale im nie odpowiadają? Czemu pracują ponad...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W Pracy głębokiej ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kryzys wieku średniego, kryzys egzystencjalny, duszące poczucie, że życie nas przerosło. Kryzysy coraz liczniej dotykają naszego życia – prywatnego, społecznego i globalnego – eksperci zaś mówią, że doszliśmy do momentu nieusuwalnego wielokryzysu. Bartłomiej Dobroczyński i Agnieszka Jucewicz dedykują swoje poszukiwania dróg wyjścia z tej sytuacji „wszystkim, którzy czują, że znaleźli się w miejscu,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie