Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing w praktyce

Liczba pozycji: 30
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 2/2020

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 1/2020

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 12/2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 11/2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    Data publikacji:

    Cena: 33,25 zł 35,00 zł

    w prenumeracie: 37,05 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marketing w praktyce – ebook

    Mirko Düssel  

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    Data publikacji:

    Cena: 18,04 zł 18,99 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook

    Artur Maciorowski  

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego – książka
    TANIEJ 5 %

    Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego – książka

    Mariola Antczak   Magdalena Kalińska-Kula  

    W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego – ebook

    Mariola Antczak   Magdalena Kalińska-Kula  

    W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą...

    Cena: 18,95 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Data publikacji:

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Zmysły dla zysku – ebook

    Iwona Skowronek  

    Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny - od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 37,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 30

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA