marketingowe
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Maria Kozłowska Paweł Wiliński Katarzyna Gajowniczek-Pruszyńska Radosław Baszuk Łukasz Chojniak Marcin Ciemiński Joanna Dominowska Mariusz Godlewski Sylwia Gregorczyk-Abram Agnieszka Helsztyńska Jakub Jacyna Ryszard Kalisz Michał Wawrykiewicz Aleksander Krysztofowicz Grzegorz Kukowka Kamila Kurkowska Małgorzata Mączka-Pacholak Michał Magdziak Marek Malecha Dagmara Miler Rafał Morek Mikołaj Pietrzak Katarzyna Przyłuska-Ciszewska Bartłomiej Raczkowski Joanna Repeć Ewa Stawicka Barbara Szczepańska Kamil Szmid Maciej Taborowski Joanna Tkaczyk-Lipnicka Andrzej Tomaszek Marta Tomkiewicz-JanuszewskaRozmowa z dr Katarzyną Gajowniczek-Pruszyńską, adwokatką, wicedziekan Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie i redaktorką naukową publikacji „Meritum adwokata i adwokatki”. Zapraszamy! Poradnik przedstawia wszystkie praktyczne aspekty wykonywania zawodu adwokata w Polsce. Jest dziełem ponad 30 autorek i autorów – wybitnych specjalistów, przedstawicieli tej profesji. Z „Meritum adwokata i adwokatki”...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie