marketingowego

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,71 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,11 zł 23,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,59 zł

    Więcej

    • PDF