marketingowych

Liczba pozycji: 2
  • Kreacje współczesnego miasta: Uwarunkowania i trajektorie rozwojowe polskich miast średnich – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja stanowi z jednej strony kompleksowe opracowanie na temat rozwoju średnich miast Polski w ostatnim dwudziestoleciu wraz z określeniem sytuacji społeczno-gospodarczej oraz analizą zmian funkcjonalno-przestrzennych. Ponadto jej zasadniczym celem jest określenie roli władz lokalnych w procesie rozwoju ośrodków miejskich, ze szczególnym uwzględnieniem kierunków prowadzonej polityki. Nałożenie...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI