Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 145
  • Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook

    Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie zmian społeczno-kulturowych, dokonujących się w polskim społeczeństwie, jak i w zakresie praktyki edukacyjno-wychowawczej. Autorzy poszczególnych opracowań zamieszczonych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • Recepcja mediów Tom 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym – ebook

    Pierwszy tom z serii "Recepcja mediów" zawiera teksty obrazujące recepcję treści masowego przekazu przez dzieci w wieku przedszkolnym. Jest to ogromnie ważna kwestia z punktu widzenia dbałości dorosłych o rozwój najmłodszych i realizację najwcześniejszego etapu edukacji medialnej. Poszczególne części książki są różnego autorstwa, ponieważ dotyczą oglądu zjawiska recepcji mediów z różnych perspektyw...

    Data dostępności:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Problemy konwergencji mediów II – ebook

    Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook
    CENA NEXTO

    Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook

    Janusz W. Adamowski   Anna Jupowicz-Ginalska  

    Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np....

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim - Raport wstępny – ebook
    CENA NEXTO

    Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim - Raport wstępny – ebook

    Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/ RS4/2016/54) jest zbadanie wpływu przekazów medialnych na zainteresowania, preferencje, a zwłaszcza postawy młodzieży akademickiej związane z uprawnianiem sportu i aktywnością fizyczną. Problem – jak się wydaje – jest...

    Data dostępności:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Przenikanie mediów: Ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego – ebook

    Maciej Mrozowski  

    Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstwa oraz ich usystematyzowanie. Łączy przeszłość z teraźniejszością. Autor dowodzi, że przejście od mediów analogowych do komunikacji cyfrowej nie jest zerwaniem...

    Data dostępności:

    Cena: 93,60 zł 104,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak żyć? Poradnikowe funkcje periodycznych mediów adresowanych do kobiet w Polsce w XXI wieku – ebook
    CENA NEXTO

    Jak żyć? Poradnikowe funkcje periodycznych mediów adresowanych do kobiet w Polsce w XXI wieku – ebook

    Olga Dąbrowska-Cendrowska  

    Problematyka podjęta przez Autorkę […] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie łatwy dostęp do mediów społecznościowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych […] sprawiają, że wzrasta liczba osób, które korzystają z tzw. poradnictwa medialnego....

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów – ebook

    (…) Aby zrozumieć funkcjonowanie współczesnych mediów i logikę działania innych aktorów konstytuujących rynek środków masowego przekazu, trzeba sięgnąć do genezy zjawisk medialnych i prześledzić rozwój prasy w ujęciu historycznym, także z uwzględnieniem społecznych aspektów tej historii, zgodnie z założeniami sformułowanymi chociażby w znakomitej pracy Petera Burke’a i Asa Briggsa Społeczna historia...

    Data dostępności:

    Cena: 15,30 zł 17,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Pluralizm mediów, pluralizm w mediach – ebook
    CENA NEXTO

    Pluralizm mediów, pluralizm w mediach – ebook

    Alicja Jaskiernia   Katarzyna Gajlewicz-Korab  

    Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook
    CENA NEXTO

    Publiczność mediów w epoce cyfrowej – ebook

    Alicja Jaskiernia   Katarzyna Gajlewicz-Korab  

    Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 145

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA