Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media marketing

Liczba pozycji: 44
  • TANIEJ 5 %

    New media in the marketing communication of enterprises in the international market – ebook

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of...

    Data publikacji:

    Cena: 84,55 zł 89,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • New media in the marketing communication of enterprises in the international market – książka
    TANIEJ 5 %

    New media in the marketing communication of enterprises in the international market – książka

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of...

    Cena: 84,55 zł 89,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Marketing – ebook

    Bartosz Zieleźnik  

    Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

    Data publikacji:

    Cena: 7,51 zł 7,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów – ebook

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Content Marketing i Social Media – ebook

    Barbara Stawarz  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Content Marketing i Social Media – książka
    TANIEJ 5 %

    Content Marketing i Social Media – książka

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Marketing – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

    Data publikacji:

    Cena: 6,40 zł 6,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Professional English in Use Marketing – książka
    TANIEJ 5 %

    Professional English in Use Marketing – książka

    Cate Farrall   Marianne Lindsley  

    Offering comprehensive coverage of key marketing vocabulary, it includes 50 units covering everything from marketing basics and the full marketing mix, through to research, advertising, media and PR.

    Cena: 90,25 zł 95,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Data publikacji:

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • E-marketing – książka
    TANIEJ 5 %

    E-marketing – książka

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Cena: 56,90 zł 59,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 44

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA