media marketing
- Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!
Data dostępności:
Data publikacji:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsza na polskim rynku książka, która mówi, jak krok po kroku przeprowadzić proces skutecznej rekrutacji pracownika. Uznany na całym świecie ekspert HR odkrywa tajemnice swojego warsztatu. Jeśli chcesz zatrudnić (i zatrzymać!) w swojej firmie ludzi, którzy poradzą sobie w tych trudnych i pełnych gwałtownych zmian czasach, ta książka powie Ci, jak to zrobić. Świat zmienia się w zawrotnym tempie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tematyka „Avanti” związana jest z modą i urodą. Magazyn prezentuje nowe trendy, style, aktualne kolekcje i porady stylistów. „Avanti” przedstawia, co jest najmodniejsze, i radzi, w co się ubrać, aby być na czasie. W magazynie można znaleźć również informacje o nowościach kosmetycznych, modnych fryzurach i makijażach. Dodatkową atrakcją miesięcznika są informacje o wyprzedażach, promocjach i kupony...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tematyka „Avanti” związana jest z modą i urodą. Magazyn prezentuje nowe trendy, style, aktualne kolekcje i porady stylistów. „Avanti” przedstawia, co jest najmodniejsze, i radzi, w co się ubrać, aby być na czasie. W magazynie można znaleźć również informacje o nowościach kosmetycznych, modnych fryzurach i makijażach. Dodatkową atrakcją miesięcznika są informacje o wyprzedażach, promocjach i kupony...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tematyka „Avanti” związana jest z modą i urodą. Magazyn prezentuje nowe trendy, style, aktualne kolekcje i porady stylistów. „Avanti” przedstawia, co jest najmodniejsze, i radzi, w co się ubrać, aby być na czasie. W magazynie można znaleźć również informacje o nowościach kosmetycznych, modnych fryzurach i makijażach. Dodatkową atrakcją miesięcznika są informacje o wyprzedażach, promocjach i kupony...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miesięcznik „Logo” to jedyne w Europie cykliczne wydawnictwo dla mężczyzn łączące formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. Rok później „Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznawany przez polsko-amerykańską spółkę wydawniczą „Media & Marketing Polska”. „Logo” adresowane jest do mężczyzn, którzy decydują o tym, jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miesięcznik „Logo” to jedyne w Europie cykliczne wydawnictwo dla mężczyzn łączące formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. Rok później „Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznawany przez polsko-amerykańską spółkę wydawniczą „Media & Marketing Polska”. „Logo” adresowane jest do mężczyzn, którzy decydują o tym, jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miesięcznik „Logo” to jedyne w Europie cykliczne wydawnictwo dla mężczyzn łączące formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. Rok później „Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznawany przez polsko-amerykańską spółkę wydawniczą „Media & Marketing Polska”. „Logo” adresowane jest do mężczyzn, którzy decydują o tym, jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...
Data dostępności:
- W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...
Data dostępności:
Data publikacji: