mediami

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzględnieniem perspektywy badań nad mediami i ich rolą w kształtowaniu „nowej wspólnotowości”, którą autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane współcześnie zjawisko przenikania się przestrzeni fizycznych i medialnych, a także śledzi, jak na ich styku powstają nowe formy miejskiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,84 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,84 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Julia Ebner w londyńskim Instytucie Dialogu Strategicznego śledzi ruchy ekstremistów w Internecie. Jednak obraz, jak wyłania się na ekranie służbowego komputera, wydaje jej się daleki od pełnego. Czuje, że aby zrozumieć mechanizmy rządzące badaną grupą, musi poznać ją od środka, dlatego po godzinach loguje się incognito na kodowanych czatach radykałów. W wędrówce przez „ciemny Internet” Ebner przybiera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,24 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Masz pomysł na własny biznes wynikający z pasji? Ta książka pomoże ci go zrealizować i założyć swoją firmę! Odnajdziesz w niej przydatne informacje na temat tworzenia i rozwijania start-upów. Dowiesz się, jak zminimalizować ryzyko inwestycji, napisać dobry biznesplan, skąd otrzymać pieniądze i jak uniknąć podstawowych błędów. Stwórz swój wymarzony biznes już dziś! Dowiedz się, ile będzie kosztować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,42 zł 33,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI