menedzerowie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Badanie due diligence to kluczowy element transakcji fuzji i przejęć. Odpowiednie przeprowadzenie badania może przesądzić o powodzeniu transakcji. W książce zdefiniowano pojęcia funkcjonujące dotychczas jedynie w praktyce oraz przedstawiono problemy, z którymi spotykają się prawnicy, ekonomiści i menedżerowie przeprowadzający badania due diligence lub zlecający ich przeprowadzenie. Prezentowane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W komentarzu autorka szczegółowo omówiła powszechny katalog praw pacjenta, a także przepisy dotyczące powołania, odwołania oraz kompetencji Rzecznika Praw Pacjenta. Najnowsze wydanie komentarza uwzględnia nowelizację obejmującą m.in.: art. 2 pkt.6; art. 6 pkt.3; ar.24 -32 (dokumentacja medyczna); art. 46, 52-53; (Rzecznik Praw Pacjenta) art. 67b-67o. (postępowanie przed komisją ds orzekania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, że akredytacja placówki medycznej to nie tylko prestiż, ale i realne korzyści finansowe? Dzięki tej książce dowiesz się, jak skutecznie przejść proces akredytacji, spełnić standardy i podnieść jakość świadczonych usług. Jeśli Twoja placówka rozważa uzyskanie akredytacji, ta książka to niezbędne kompendium wiedzy, które przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces. Co znajdziesz w książce? Standardy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Beata Baran-Wesołowska Michał Barański Maciej Borski Maria Bosak-Sojka Jan Byrski Kamil Dobosz Dorota Fleszer Monika Florczak-Wątor Małgorzata Grześków Agnieszka Jaworowicz-Rudolf Dawid Juszka Łukasz Kierznowski Mariusz Lekston Łukasz Łaguna Aneta Makowiec Krzysztof Michalak Paweł Podrecki Szymon Tarapata Mateusz Tchórzewski Mariusz WieczorekW komentarzu omówiono nowo uchwaloną ustawę o ochronie sygnalistów, której przepisy mają istotny wpływ na funkcjonowanie zarówno sektora prywatnego, jak i instytucji publicznych. Publikacja zawiera szczegółowe omówienie aspektu podmiotowego ustawy, analizę obszarów, w których możliwe jest zgłaszanie nieprawidłowości (m.in. kwestii ochrony środowiska, zdrowia publicznego, bezpieczeństwa systemów teleinfor...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie