milena
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 11
- Publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy rozdział poświęcono postrzeganemu wsparciu organizacyjnemu. Rozdział drugi koncentruje się na wysokoefektywnych systemach pracy. W rozdziale trzecim przedstawiono metodykę badań własnych. Na podstawie analizy wyników badań opisanych w literaturze przedmiotu dokonano wyprowadzenia hipotez badawczych, będących odpowiedzią na zidentyfikowane luki badawcze...
Data dostępności:
- Zmiany w rozmaitych przejawach życia społecznego i gospodarczego stały się ważnym tematem badawczym, także w dyscyplinie ekonomia i finanse. Owocem badań empirycznych wybranych problemów na podstawie danych z ostatnich lat jest niniejsza monografia.Książka zawiera rozdziały o zróżnicowanej tematyce. Jednak wspólną ich cechą jest to, że w prezentowanych badaniach ekonomicznych wykorzystywane są mniej...
Data dostępności:
- Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Paweł Felis Leszek Patrzałek Agnieszka Bem Michał Bernardelli Elżbieta Malinowska-Misiąg Jarosław Olejniczak Milena KowalskaMonografia powstała dzięki współpracy naukowców ze Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Przedstawiono w niej zagadnienie samodzielności dochodowej gmin w ujęciu zarówno teoretycznym, jak i empirycznym. Ponadto omówiono i oceniono podatek od nieruchomości w wybranych państwach Europy Środkowo-Wschodniej. W publikacji zarysowano również koncepcje zmian w obowiązującym w...
Data dostępności:
- Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy. Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji,...
Data dostępności:
- The book delivers a rich set of foundations, state-of-the-art knowledge, new approaches and methods for the purpose of anomalies detection, maritime traffic analysis as well as risk and reliability assessment. It addresses relevant research problems at the intersection of maritime transport in global economies, reliability and risk assessment, and information systems and data processing. The book provides...
Data dostępności:
- Książka dotyczy prawnych, społecznych oraz praktycznych wyzwań, przed jakimi stoją firmy, które decydują się na wprowadzenie zmian o charakterze restrukturyzacyjnym oraz działań, jakich takie plany wymagają. Autorzy, zajmujący się zawodowo projektami restrukturyzacyjnymi dla firm z różnych branż, dzielą się w publikacji swoim wieloletnim doświadczeniem w tym zakresie. Posłuchaj rozmów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jagoda Wodzińska-Jabłońska Małgorzata Martynoga Marzena Jankowska Leszek Szczupak Ewa Waliczek Krystyna Serafin Łucja Waligóra Ireneusz Miciuła Agnieszka Marszałek Paweł Stępień Henryk Wojtaszek Ryszard Cichocki Milena Grzegorczyk Piotr Kolmann Małgorzata Strzelec Robert Rogaczewski Magdalena Borkowska Sylwia Król Małgorzata HordyńskaDrodzy Czytelnicy, mamy wielki zaszczyt złożyć na Państwa ręce monografię pt.: „ Współczesne aspekty badawcze część IV Aspekty Teoretyczno-Praktyczne Badań Naukowych”. Monografia została zainicjowana i opracowana w aspekcie zmian zachodzących zarówno w Polsce jak i na całym świecie. W nowych uwarunkowaniach geopolitycznych temat zarządzania i organizacja staje się istotnym problemem nie tylko dla rozwoju...
Data dostępności:
- Magdalena Rozbejko Anna Stasiuk-Piekarska Marzena Kruk Agata Klaus - Rosińska Dorota Kuchta Ewa Ptaszyńska Milena Trzaskalska Michał Modławski Dominik Grzesiczak Mateusz Chyra Maciej Jarzębski Tomasz Białopiotrowicz Przemysław Borecki Hubert Wański Marcin Milczarek Anna Grabowska-Szaniec Katarzyna Walkowiak Jakub Smakulski Krystian Milewski Joanna Kowalczyk Monika Madej Dariusz Ozimina Michał Szczepański Łukasz Zakrzewski Ewa Bolonek Karol Dobrakowski Łukasz Misiak Katarzyna Witczyńska Beata Lewczuk Sara AlszerNiniejsza monografia podejmuje aktualną i ważną tematykę z punktu widzenia współczesnej gospodarki, w której pożądanym efektem jest intensyfikowanie powiązań nauki i biznesu. Wiedza, rozwój technologiczny, nieustanna innowacja to podstawowe elementy zapewniające rozwój i przewagę konkurencyjną gospodarki. Współpracę pomiędzy przedsiębiorstwami, instytucjami otoczenia biznesu i sektorem B+R postrzega się...
Data dostępności:
- Anna Mikołajczyk Milena Grzegorczyk Sławomir Kozieł Grzegorz Morawski Judyta Kabus Tadeusz Trębacz Sylwia Król Joanna Kadłubska Kinga Kozłowska Agata Kielesińska Joanna Nowakowska-Grunt Anna Kowalczyk Celina Habryka Marcin Król Michał Cieśla Artur Sawicki Michał CzubaMonografia stanowi drugi tom badań wielu Autorów z różnych ośrodków akademickich w zakresie gospodarki, zarządzania i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych. W pierwszych dwóch rozdziałach podjęto tematykę zarządzania zasobami ludzkimi. Przez zarządzanie zasobami ludzkimi powinno się rozumieć zbiór działań powiązanych...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie











