motywowac
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ta książka cię zainspiruje. Odmieni twoje życie w sposób, którego sobie nawet nie wyobrażasz, a który w pełni pojmiesz, dopiero kiedy przeczytasz ostatnią stronę. Wpłynie również na to, jak postrzegasz swoją rolę jako przywódcy, czyli w jaki sposób przewodzisz w domu, w pracy, w lokalnej społeczności... a zwłaszcza w jaki sposób zarządzasz samym sobą. Każdy z nas rodzi się, aby być liderem, nawet...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 5S to Twoje nowe narzędzie pracy w doskonaleniu działania organizacji i zwiększeniu jej efektywności. Wszystko oparte na najlepszych rozwiązaniach wymyślonych i sprawdzonych w kraju Kwitnącej Wiśni. Poradnik "5S - zrób to sam" to zbiór cennych wskazówek, dzięki którym dowiesz się: na czym polega metoda 5S, jak wdrożyć 5S w organizacji, w jaki sposób motywować pracowników do współpracy, jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców. Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Marksizm. Krytyka zbiera w jednym tomie interpretację i krytykę myśli marksistowskiej z perspektywy ekonomii, filozofii i historii idei. Zasadniczą część książki stanowią trzy eseje nieżyjących już ekonomistów reprezentujących trzy pokolenia austriackiej szkoły ekonomii. W tekście Karol Marks i koniec jego systemu z 1896 roku Eugen von Böhm-Bawerk analizuje sprzeczności w Marksowskim systemie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie