nabywca

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Publikacja omawia sporny w literaturze prawniczej problem, czy możliwe jest nabycie w dobrej wierze akcji zdematerializowanych od nieuprawnionego. W zwią­zku z wprowadzaną obligatoryjną dematerializacją akcji rosnąć będzie skala przypadków, w których tytuł prawny zbywcy jest wątpliwy. Ustawodawca nie wprowadził bowiem przepisów, które wprost chroniłyby nabywcę ani też roz­strzygały, że nabywca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 82,50 zł 110,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Przygotowana likwidacja (pre-pack) umożliwia dokonanie sprzedaży przedsiębiorstwa, jego zorganizowanej części lub składników majątkowych stanowiących znaczną część przedsiębiorstwa upadłego w toku postępowania upadłościowego, ale na warunkach ustalonych z potencjalnym nabywcą przed złożeniem wniosku o ogłoszenie upadłości. W książce omówiono wszystkie istotne aspekty przygotowanej likwidacji, w tym: ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 149,25 zł 199,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Ustawa z 8 grudnia 2017 r. o rynku mocy wprowadziła nowy model scentralizowanego rynku mocy elektrycznej, gdzie centralny nabywca – operator systemu przesyłowego – pozyskuje zobowiązanie do dostarczenia do systemu odpowiedniej mocy w określonych sytuacjach oraz do pozostawania w gotowości do jej dostarczenia. Regulacje zawarte w tej ustawie omówiono z punktu widzenia bezpieczeństwa energetycznego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 108,00 zł 144,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook
    CENA NEXTO
    W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 56,99 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,99 zł

    Więcej

    • EPUB