nowe media

Liczba pozycji: 22
  • Nowe media a styl życia – ebook
    CENA NEXTO
    Książka Nowe media a styl życia – monografia przygotowana przez czternastu autorów reprezentujących znane ośrodki akademickie – jest próbą prezentacji przemyśleń nad wpływem mediów na różne formy społecznego funkcjonowania człowieka, jak również poszukiwaniem odpowiedzi na jakże aktualne pytanie: jak nowe media wpłynęły na nasz styl życia – w szerokim tego słowa znaczeniu – czyli na naszą pracę, wypoczynek, kulturę,...

    Data dostępności:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Media a rok 1989: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku – ebook
    CENA NEXTO
    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych. – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni, a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu...

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media w trzecim sektorze: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań – ebook
    CENA NEXTO
    Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania...

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015 – ebook
    CENA NEXTO
    Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i trend ten w dalszym ciągu ewoluuje. Trudno przewidzieć, jaki przybierze ostatecznie kształt, niemniej - co wydaje się bezdyskusyjne - trzeba na bieżąco analizować jego poszczególne etapy i poddawać zachodzące...

    Data dostępności:

    Cena: 46,80 zł 52,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z...

    Data dostępności:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Tożsamość w wieku informacji: Media. Internet. Kino – ebook
    CENA NEXTO
    Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe supermedium Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje...

    Data dostępności:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zawartość mediów: czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych – ebook
    CENA NEXTO
    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Nowe, trzecie wydanie jednego z najbardziej znanych i wykorzystywanych na całym świecie podręczników Socjologia jako nauka akademicka, która bada społeczeństwa i życie społeczne, musi nadążać za nieustającymi zmianami zachodzącymi w świecie. Trzecie wydanie Socjologii zostało więc uzupełnione i zaktualizowane o nowe treści i zagadnienia. Autorzy wyróżnili także kilka zasadniczych tematów, które są...

    Data dostępności:

    Cena: 269,10 zł 299,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 224,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Współczesna psychologia mediów: Nowe problemy i perspektywy badawcze – ebook
    CENA NEXTO
    Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […] Proponujemy Czytelnikom refleksję nad...

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Tom inspirowany myślą Michaiła Bachtina w podejściu do ekspresji językowej, stanowi autorską propozycję, pozwalającą definiować, analizować i interpretować polską kulturę współczesną – w odniesieniu do medialnych przemian historycznych – przez pryzmat właściwych jej form twórczości słownej i związanych z nią praktyk językowych. Powstające środowiska komunikacyjne, warunkowane pojawianiem się nowych...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • W numerze dominują trzy tematy: nowe kierunki w teoriach integracji europejskiej, cyberprzestrzeń i media cyfrowe w Europie oraz wolontariat w czasach COVID-19. W artykułach poświęconych pierwszemu zagadnieniu autorzy z jednej strony analizują zasady i osobliwości strategii soft power różnych państw jako problemu badawczego politologii porównawczej, czy też – opierając się na dostrzeganych rozbieżnościach...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Internet zrewolucjonizował życie społeczne i polityczne, wywracając do góry nogami dotychczasowe zasady prowadzenia kampanii i docierania do poszczególnych grup głosujących. Wybory ostatnich kilku lat na całym świecie pokazały, że media społecznościowe to nie tylko egalitarny przekaz, możliwość komunikacji z politykami i szansa na odejście od kierowanego jednostronnie przekazu radiowego czy telewizyjnego....

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Wirtualne targowisko Tom 3: O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie – ebook
    CENA NEXTO
    Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem...

    Data dostępności:

    Cena: 19,85 zł 22,05 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,54 zł

    Więcej

    • PDF
  • W przestrzeniach kultury. Studia interdyscyplinarne – ebook
    Seria: Media i Kultura (1), ISSN 2719-9789 Złożone w monografię teksty, odmienne w założeniach, w przyjętej metodologii, w wyborze (niekiedy punktowym) materiału, który stał się podstawą do poczynionych rozpoznań, wchodzą jednakowoż we wzajemne interakcje, tworząc przestrzeń partycypacji praktyk i badawczych, i kulturowych. Zebrane w pierwszej części tomu artykuły prezentują różnorodność konceptualizacji...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 1 – ebook
    CENA NEXTO
    Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdiagnozuje, opisze, zinterpretuje, poszuka źródeł i przyczyn, zaproponuje remedium… Podda oglądowi dwie strony układu przemocowego: sprawcę i ofiarę, ale i obserwatora....

    Data dostępności:

    Cena: 39,69 zł 44,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,08 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 2 – ebook
    CENA NEXTO
    Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje, zdiagnozuje, opisze, zinterpretuje, poszuka źródeł i przyczyn, zaproponuje remedium… Podda oglądowi dwie strony układu przemocowego: sprawcę i ofiarę, ale i obserwatora....

    Data dostępności:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Polityki sieciowej popkultury – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja Polityki sieciowej popkultury dotyczy praktyk uczestnictwa w sieciowej kulturze popularnej jako aktywności politycznej, czyli tych względnie nowych momentów, gdy popkultura online staje się „językiem”, którym „mówią” obywatele podejmujący swoje działania, a także tych, w których sieciowa kultura popularna jest przedmiotem aktywności politycznej obywateli, to znaczy rodzajem zasobu, o który...

    Data dostępności:

    Cena: 47,25 zł 52,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,38 zł

    Więcej

    • PDF
  • Niechciana debata: Spór o książki Jana Tomasza Grossa – ebook
    CENA NEXTO
    Książka składa się z dwóch części: teoretycznej, prezentującej pojęciowe instrumentarium badań, oraz części empirycznej, w której autorka przeprowadza analizę serii polskich debat wokół kolejnych publikacji Jana Tomasza Grossa dotyczących, mówiąc najogólniej, polskiej pamięci zbiorowej i stosunku wobec Żydów. Książka prezentuje nie tylko całościowe, wyczerpujące podejście, ale także zawiera nowe propozycje...

    Data dostępności:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,75 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 22