obslugi
- "Kolory" to niezbędnik do życia wśród ludzi i do osiągania celów biznesowych. Opowiada o kluczowych typach zachowań ludzkich, tłumaczy je i przekłada na prostą instrukcję obsługi człowieka. Jest to bezcenna wiedza poprawiająca komunikację, zarządzanie, teamwork, umożliwiająca lepsze zarządzanie własnym życiem i pozwalająca uniknąć wielu nieporozumień, rozczarowań i stresów.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zyskaj 100 gotowych promptów (poleceń do sztucznej inteligencji) które odmienią Twój biznes! Ten eBook to niezbędnik dla twórców, freelancerów i przedsiębiorców, którzy chcą działać szybciej i skuteczniej z pomocą AI. Znajdziesz tu inspiracje do marketingu, sprzedaży, bloga, obsługi klienta, tworzenia produktów, grafiki i video. W bonusie: 10 promptów do rolek! Oszczędzaj czas i twórz treści jak p...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Program firmy Sage wspierający zarządzanie kadrami i płacami ewaluował w ostatnim czasie, by obecnie móc zaproponować nowoczesny produkt, z pomocą którego działy HR mogą skutecznie wesprzeć swoją pracę. Książka przeznaczona jest dla osób korzystających w pracy z programu Sage Kadry i Płace, aby mogły podnieść swe umiejętności, a także dla tych, którzy pragną samodzielnie się go nauczyć. Materiały zawarte...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja zawiera komplet podstawowych przepisów podatkowych: Ordynację podatkową, Ustawę o ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (NIP). Ustawę o administracji podatkowej, wybrane przepisy wykonawcze (rozporządzenia w sprawach podatkowych) obowiązujące w 2017 r. wydane na podstawie przepisów ustaw podatkowych Nowością jest ustawa o administracji podatkowej, która pojawia się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozwój gospodarczy, rentowność przedsięwzięć biznesowych, tworzenie wartości dodanej oraz budowanie konkurencyjności wymaga od współczesnych podmiotów gospodarczych redukowania kosztów, zainwestowanego kapitału oraz doskonalenia poziomu obsługi klienta. Takie podejście jest nierozłącznie związane z wdrażaniem różnych koncepcji oraz stosowaniem szerokiej gamy metod i sposobów obsługi logistycznej....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych. Osiąganie założonych rezultatów w sferze efektywności i skuteczności wymaga całościowego podejścia do problemu optymalizacji działań logistycznych. Proces ten nie może być traktowany w sposób wycinkowy,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ustalenie momentu powstania obowiązku podatkowego w VAT wymaga prawidłowego określenia chwili dokonania dostawy towarów lub wykonania usługi. W przypadku czynności długotrwałych, w wykonaniu których dochodzi do regularnej i powtarzalnej sprzedaży, obowiązek podatkowy jest często ustalany w sposób szczególny. Obowiązek podatkowy nie jest wówczas związany z faktycznym wykonaniem czynności, jak ma to...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy można opracować instrukcję obsługi człowieka? Można spróbować, ale liczba oraz złożoność mechanizmów, które wpływają na ludzkie zachowania jest olbrzymia. Nie da się ich zaprezentować w formie algorytmu. Zachowania ludzi są wypadkową czynników indywidualnych, charakteryzujących jednostkę (takich jak osobowość, temperament, system wartości, doświadczenia, etc.) oraz czynników sytuacyjnych (np. stosowanych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Transportowy aspekt logistyki stanowił zawsze interesujący temat badań i rozważań naukowych. Jako że koszty transportu stanowią poważną część kosztów logistyki, optymalizacja rozwiązań w tym zakresie, dotycząca zarówno procesów samego przemieszczenia, jak też tych, które te przemieszczenie integrują oraz dodają wartość do produktu w drodze do nabywcy finalnego, zawsze była przedmiotem działań, których...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Świat ludzi bogatych zawsze fascynował, niepokoił, przyciągał. Pochodzenie bogactwa, sposób jego użytkowania, ryzyko posiadania stanowiły obiekt zainteresowania rożnych grup zawodowych - artystów, uczonych, polityków czy bankowców. Grupa ludzi o najwyższych dochodach jest także źródłem poważnych dochodów bankowości zwanej Wealth Management obsługującej ich aktywa finansowe i pozafinansowe. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Jednostki powinny opracować, wdrożyć, oceniać i doskonalić procedury kontroli w środowisku informatycznym. Ponadto na jednostki stosujące system informatyczny rachunkowości ustawodawca nałożył obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa zasobów informatycznych, a w szczególności skutecznej ochrony zapisów księgowych i dokumentacji przed: • ich nieuprawnioną i niekontrolowaną modyfikacją lub uszkodzeniem, •...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja obejmuje najważniejsze zagadnienia występujące w procesie zarządzania biurowcami, w przystępny sposób przedstawia, na czym polega ta działalność w praktyce, poczynając od przejmowania nieruchomości w zarząd i ukształtowania właściwych relacji pomiędzy właścicielem a zarządcą poprzez kwestie prawne i finansowe, tworzenie podstawowych dokumentów, takich jak umowa o zarządzanie, biznesplan...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości detalicznej. Rola strategii dystrybucji ewoluowała od prostego umożliwienia klientowi zakupu produktu bankowego, poprzez stworzenie możliwości wyboru jednego z kanałów dystrybucji do zawarcia transakcji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dagmara Leszczyńska-Trochonowicz Małgorzata Niedźwiedzka Katarzyna Klimczak Mikołaj Turzyński Tadeusz Waślicki Małgorzata Siwy Dorota Mikulska Marcin Michalak Maciej Soprych Waldemar Gos Jacek Gawron Renata Dyląg Piotr ŻakPierwsze miesiące każdego roku to dla większości podmiotów prowadzących pełną księgowość okres wzmożonych prac związanych z zamykaniem ksiąg rachunkowych minionego roku obrotowego oraz ze sporządzaniem rocznego sprawozdania finansowego. To okres wyjątkowo trudny, ponieważ te coroczne obowiązki muszą być realizowane równocześnie z zapewnieniem obsługi księgowej bieżących miesięcy. W publikacji "Sporządzanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tematyka e-książki obejmuje tematykę finansów i analizy finansowej przedsiębiorstwa, a w szczególności: przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości (wg najnowszych zasad), określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość, oraz - najważniejsze - przedstawienie uniwersalnych zasad analizy...
Data dostępności:
Data publikacji: