ostatnio
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 17
- Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej,...
Data dostępności:
- Monografia jest pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych w Europie tak kompleksowych opracowań na temat ekologizacji europejskiego ciężkiego transportu towarowego. Ze względów po części politycznych poruszana w niej tematyka stała się ostatnio, szczególnie w Unii Europejskiej, niezwykle popularna. Nie może to jednak przysłonić kwestii najważniejszych – mimo bowiem rozwoju od ponad 130 lat napędy elektryczne...
Data dostępności:
- Ekonomia instytucjonalna stała się ostatnio nie tylko popularnym podejściem badawczym, ale wręcz w niektórych obszarach nauk społecznych dominującym paradygmatem (…). Naukowcy badają instytucje gospodarcze i całe złożone zbiory instytucji, które warunkują i kształtują mechanizmy lub organizacje, takie jak „rynki” lub firmy. Analizują także instytucje zapewniające społeczne warunki funkcjonowania gospodarki,...
Data dostępności:
- Poprzednią książkę, "Mit starszych braci w wierze", poświęconą błędom katolickiego, posoborowego podejścia do judaizmu, zakończyłem "Epilogiem", w którym pokazałem, do czego musi prowadzić religijny syjonizm. Toczenie kolejnych wojen, ostatnio z Iranem, jest nieuchronną konsekwencją tej agresywnej ideologii, którą wyznaje wielu izraelskich rabinów i polityków, na czele z premierem tego kraju. – Paweł...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na pojedynczych segmentach rynku, często na obszarach nieeksplorowanych przez banki. Ostatnio jednak wiele fintechów i bigtechów zaczęło konkurować na różnych płaszczyznach z bankami. Książka w sposób kompleksowy porusza...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Problematyka innowacyjności przedsiębiorstw oraz jej uwarunkowań od kilkudziesięciu lat jest obszarem zainteresowań wielu teoretyków i badaczy, zarówno w literaturze polskiej, jak i zagranicznej. Przedmiotem szczególnych dociekań naukowych w tym zakresie stała się ostatnio tematyka otwartych innowacji, o czym świadczy stale i dynamicznie rosnąca liczba publikacji dotyczących tego zjawiska. Zagadnienia...
Data dostępności:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
- Chińska waluta cyfrowa - planowana i wdrażana od wielu lat. Kraj za Wielkim Murem stał się praktycznie bezgotówkowy. Pierwsza część książki przedstawia aktualny stan transakcji bezgotówkowych w Chinach i opisuje ich konsekwentny rozwój. Druga tłumaczy koncepcję waluty cyfrowej i jej implementację w Kraju Środka. Część trzecia zawiera analizę jak rozliczenia elektroniczne zmieniły relacje człowiek-pieniądz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka o czasie, traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego, co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu, gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy, ale też przyspiesza wszystkie zjawiska, w sposób do tej pory nie spotykany. Próbując być nowoczesnymi, godzimy się na pośpiech, czy też spieszymy się coraz bardziej,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstawiono jak dana kampania marketingowa może wpłynąć na sprzedaż gry oraz jej widoczność w sklepie Steam. Kierowana jest do osób, które chcą posiąść wiedzę na temat...
Data dostępności:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ostatnie lata przynoszą interesujące dyskusje nad koncepcjami rozwoju cywilizacyjnego, a w dobie dominującej ingerencji transformacji cyfrowej w procesy innowacji gospodarczej rola człowieka w przemianach technologicznych - zarówno w sferze gospodarczej, jak i społecznej - nabiera szczególnego znaczenia. Monografia jest odpowiedzią na zwiększającą się rolę i miejsce kapitału ludzkiego w modelach rozwoju...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem monografii jest wskazanie wpływu zmieniającej się struktury rynku na rozwój kredytu bankowego, w kontekście relacji między sektorem finansowym a gospodarką realną. Wiele miejsca poświęcono nowym konkurentom działającym na rynku kredytowym, związanym z nowymi technologiami, które wpływają na rozwój kredytu bankowego. Autorka skupiła się na analizie trzech kategorii kredytów bankowych (mieszkaniowych,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pasjonująco napisana i znakomicie udokumentowana historia najsłynniejszej agencji wywiadowczej świata. Są tu opisy najbardziej spektakularnych akcji inspirowanych przez izraelski wywiad, m.in. operacji Piorun – odbicia pasażerów porwanego samolotu Air France z Izraelczykami na pokładzie w Entebbe w Ugandzie w 1976 roku; czy operacji Opera – zbombardowania irackiego reaktora atomowego w Tammuzie w 1981...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie " Roberta Murphy’ego to zwięzła książka łącząca w sobie trzy cechy, które sprawiają, że jest to niezbędna lektura dla każdego sympatyka wolnego rynku, jak i dla wszystkich, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę o funkcjonowaniu gospodarki. Po pierwsze, książka kompetentnie przedstawia podstawowe prawa rządzące gospodarką i pozwala zrozumieć funkcjonowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie" Roberta Murphy’ego to zwięzła książka łącząca w sobie trzy cechy, które sprawiają, że jest to niezbędna lektura dla każdego sympatyka wolnego rynku, jak i dla wszystkich, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę o funkcjonowaniu gospodarki. Po pierwsze, książka kompetentnie przedstawia podstawowe prawa rządzące gospodarką i pozwala zrozumieć funkcjonowanie...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie

















