polskich
Liczba pozycji: 15
Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego – ebook
Ewa Kieżel Sławomir Smyczek
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie w polskich miastach zgodnie z koncepcją smart city – ebook
Danuta Stawasz Dorota Sikora-Fernandez
"Miasta są systemami społeczno-gospodarczymi, charakteryzującymi się wielością elementów oraz relacjami między nimi. Funkcjonowanie istniejącego systemu społeczno-gospodarczego i jego powiązania z systemem przestrzennym czy środowiskowym, uzależnione są od utrzymywania więzi między poszczególnymi elementami składowymi. Oznacza to, iż elementy składowe miasta muszą pozostawać zintegrowane −...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Dystrybucja – ebook
Łukasz Gołębiewski Paweł Waszczyk
Tom "Dystrybucja" zawiera: analizę rynku dystrybucyjnego oraz prezentację największych polskich hurtowni, firm dystrybucyjnych, sieci księgarskich i księgarni indywidualnych.Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacyjność uwarunkowania, strategie, wyzwania – ebook
Alfreda Kamińska
Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest również przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Teoria i przykłady – ebook
Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....Data dostępności:
Data publikacji:
Strach i potęga. Bezpieczeństwo międzynarodowe w XXI wieku – ebook
Wojciech Kostecki
W szybko zmieniającym się świecie analitycy, dziennikarze, studenci oraz wszyscy zainteresowani poszukują skondensowanej i jednocześnie pogłębionej informacji o bieżących wydarzeniach międzynarodowych. Seria Współczesne Stosunki Międzynarodowe stara się w tym pomóc w formie krótkich i aktualnych książek poświęconych najważniejszym problemom dzisiejszego świata, pisanych przez polskich badaczy. Po...Data dostępności:
Data publikacji:
Pszczela korporacja – ebook
Mariusz Gaca Bartosz Drabikowski Sławomir Turek
Na nasze zachowania konsumenckie wpływają te same mechanizmy, które sterują zachowaniami zwierząt. Stwierdzenie to jest jednym z najważniejszych osiągnięć myśli ekonomicznej ostatnich lat, a badacze, którzy odkryli tę zadziwiającą prawidłowość, zostali uhonorowani nagrodą Nobla. Książka Pszczela korporacja pokazuje, w jaki sposób zachowania pszczelego roju mogą być wykorzystane do tego, aby osiągnąć...Data dostępności:
Data publikacji:
Kolory rewolucji – ebook
Krzysztof Kozłowski
W szybko zmieniającym się świecie zarówno badacze i analitycy, jak i studenci oraz wszyscy zainteresowani poszukują skondensowanej i jednocześnie pogłębionej informacji o bieżących wydarzeniach międzynarodowych. Seria Współczesne Stosunki Międzynarodowe odpowiada na to zapotrzebowanie w formie krótkich i aktualnych książek poświęconych najważniejszym problemom dzisiejszego świata, pisanych przez polskich...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy informacyjne biznesu – ebook
Jerzy Kisielnicki Henryk Sroka
Tematy poruszane w tej książce są tym bardziej aktualne, że żyjemy w okresie tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Przekształcenie dokonuje się za pomocą Informacyjnej Technologii. Dzięki niej można zastosować nowoczesne instrumenty zarządzania, co w konsekwencji pozwala na decentralizację i pluralizm decydowania. Dzięki niej również zostaną zniesione wszelkie bariery i granice państwowe. Nie zawsze...Data dostępności:
Data publikacji: