produkty
- Intencją autorów niniejszej publikacji było przedstawienie w możliwie skróconej formie zagadnienia z natury rzeczy bardzo obszernego i złożonego, a mianowicie reguł, wedle których funkcjonuje rynek ubezpieczeniowy. W tym celu dokonano wyboru najważniejszych regulacji prawnych oraz wyselekcjonowano najistotniejsze informacje o praktyce rynku ubezpieczeniowego. Nacisk położono na perspektywę odbiorców...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wśród najpoważniejszych wyzwań stojących przed człowiekiem w XXI wieku znajduje się m.in. ograniczanie wymiaru zjawiska ubóstwa, które będąc kategorią uniwersalną i nieznającą granic, dotyka ponad 3 mld mieszkańców Ziemi. Walka z przyczynami i konsekwencjami biedy prowadzona jest na wielu płaszczyznach, wśród których istotne znaczenie odgrywa przeciwdziałanie wykluczeniu finansowemu. Jednym z instrumentów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W tym poradniku znaleźć można odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytanie: Jak stworzyć dochodowy produkt cyfrowy? Na kolejnych stronach autor pokaże najlepsze sposoby generowania dochodu bez wychodzenia z domu. Dodatkowo czytelnik otrzyma listę najpopularniejszych i najbardziej dochodowych produktów, które można sprzedawać w internecie. Bez lania wody, czarowania. Tylko konkretne, sprawdzone
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wzrost awersji do ryzyka na rynkach finansowych po 2008 roku będący konsekwencją kryzysu finansowo-gospodarczego wymusił na specjalistach od inżynierii finansowej stworzenie nowych instrumentów finansowych. Pojawił się popyt na produkt, który z jednej strony gwarantowałby, że zainwestowane środki nie zostaną utracone, a z drugiej dawałby możliwość osiągania ponadprzeciętnych dochodów na różnych rynkach....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od 1 stycznia 2018 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa. Dobre teksty sprzedażowe promujące produkty i usługi, to podstawa w dzisiejszych czasach. Tworzenie dobrych nagłówków jest sztuką i niełatwym zadaniem przy obecnej konkurencji. A od dziś nie musisz już tym martwić, szukać po Internecie, wymyślać czy zatrudniać copywritera....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dzięki eBookowi „Psychologia ceny w marketingu cyfrowym” poznasz kluczowe strategie cenowe, mechanizmy psychologiczne, błędy, których warto unikać, oraz narzędzia wspierające skuteczne ustalanie cen. Każdy rozdział dostarczy wiedzy, którą możesz wdrożyć w swoim biznesie. Dowiesz się, jak wyceniać swoje produkty cyfrowe, by zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność klientów. Dzięki prostym technikom podniesiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ten e-book przedstawia 2 gotowe szablony lejków sprzedażowych wraz z przykładami, które można wykorzystać zarówno do różnych branż, jak i produktów czy usług. Od dziś nie musisz sam głowić się jak napisać ofertę sprzedażową, ani nie musisz ponosić kosztów copywritera. Samodzielnie będziesz w stanie stworzyć setki wpisów reklamujących twoje produkty i usługi.
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwszy w Polsce poradnik o ubezpieczeniach komunikacyjnych. To w nim znajdziecie Państwo większość odpowiedzi, na pytania dotyczące ubezpieczenia samochodu. Celem poradnika oraz autora jest edukacja w zakresie ubezpieczeń, tak aby każdy mógł podjąć świadomą decyzje przy zawieraniu ubezpieczenia. Przykładowe pytania: — jakie produkty dostajemy w gratisie przy obowiązkowym ubezpieczeniu, — w jaki sposób...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Globalne marki co chwilę przepychają się w wynikach, aby pozyskać klienta na swoje produkty i usługi. Jak ma się to do prowadzenia Fanpage lokalnej firmy? Zdecydowanie lepiej! Obserwując rynek reklamy, spisałem wnioski, które generują dobrze płacących klientów. Niestety, ta wiedza nie wzięła się znikąd. Na swoje próby i błędy poświęciłem równowartość dobrego samochodu. Dziś opowiem ci o kluczowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielu z nas zastanawia się jak, na czym i na jakich produktach zarabiać w internecie. Jak wiecie lub nie z roku na rok rośnie zainteresowanie innymi rzeczami, chociaż są rzeczy, które rok w rok sprzedają sie w podobnych procentach. W tym artykule wyjaśniam : — Sposoby zarabiania w internecie — Produkty, które opłaca sie resellować w 2024 i nadchodzących latach oraz w jakim okresie je sprzedawać — Jak pozyskać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Paliwa, chemia, alkohole - nowe przepisy już obowiązują Drukujemy katalog wyrobów podwyższonego ryzyka Upłynął okres przejściowy wynikający z nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym. Ustawa ta dotyczy wyrobów o różnych klasyfikacjach, a po nowelizacji bardzo wzrosła rola klasyfikacji CN. Spora rzesza firm oferujących produkty chemiczne i produkty pochodzenia naftowego mogła nie płacić akcyzy od niemal...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Produkty miejskie decydują o jakości życia w mieście !!! - Produkt gospodarczy określa walory pracy i „oferuje" pracę o zadowalających zarobkach - Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia i wychowaniu dzieci, pomocy rodzinie i rozwojowi kultury - Produkt logistyczny umożliwia zaspokajanie potrzeb szybkiego, bezpiecznego i wygodnego poruszania się po mieście - Produkt społeczny sprzyja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym? Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach? Jak słabość do wysokich brunetów wpływa na wyniki wyborów i sprzedaż samochodów? Co tak naprawdę decyduje o tym, jakie produkty kupujemy, z kim bierzemy ślub lub na kogo głosujemy? Chcemy wierzyć, że to efekt naszych dogłębnych przemyśleń i analiz. Malcolm Gladwell pokazuje, że wybory i decyzje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Punkt przełomowy" to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle stał się obiektem pożądania hipsterów na całym świecie? Czy wyraz twarzy prowadzącego wieczorne wiadomości może mieć wpływ na wynik wyborów? Dlaczego numery telefonów nie powinny mieć więcej niż 7 cyfr i dlaczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jednym z wielu obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, jest zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Jest to dość specyficzna sfera zarządzania zasobami. Źródłami tych zasobów i strumieniami generowanymi przez przedsiębiorstwo. Od jej sprawności zależy czy osiągnięty zostanie sukces, czy porażka. Nie wystarczy, bowiem wytwarzać i sprzedawać produkty, na które jest znaczny popyt przy odpowiednio wysokiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące...
Data dostępności:
Data publikacji: