Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

promocyjna

Liczba pozycji: 3
  • Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook
    TANIEJ 7 %

    Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...

    Data dostępności:

    Cena: 70,66 zł 75,98 zł

    Więcej

    • EPUB
  • TANIEJ 7 %

    Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele – ebook

    Ewa Glińska  

    Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości. W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości...

    Data dostępności:

    Cena: 78,59 zł 84,51 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Prasa lokalna w relacjach z kluczowymi aktorami społecznymi. Studia przypadków – ebook

    Sylwia Męcfal  

      Monografia proponowana czytelnikom łączy w sobie elementy różnych dyscyplin naukowych: socjologii, politologii, medioznawstwa, ale przede wszystkim jej istotnym elementem jest zastosowana metoda badawcza – studium przypadku. Szczególny nacisk został położony na etykę badawczą oraz obszar badawczy, który można zaliczyć do tzw. trudnych do eksploracji. „Jest to opracowanie świeże, oparte na...

    Data dostępności:

    Cena: 20,93 zł 22,50 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA