Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

promocyjna

Liczba pozycji: 13
  • CENA NEXTO

    Diamenty Kobiecego Biznesu. Kobiety, którymi warto się inspirować – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na pozór różni je bardzo wiele. Wykształcenie, wiek, temperament, styl życia… Przede wszystkim zaś odmienne branże, w których funkcjonują, wielkość firmy czy doświadczenie. Jednak tym, co łączy bohaterki e-booka, który macie Państwo przed oczami, jest pasja, z jaką działają, wzajemne wspieranie się i motywowanie, a także dążenie do przezwyciężania wielu problemów, z jakimi muszą zmagać się współczesne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Liderka, czyli o kobiecym stylu przywództwa – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    „Kobieta liderka. Kim jest? I co sprawia, że potrafi pociągnąć za sobą tłumy? Umiejętność słuchania, przebojowość, asertywność, pewność siebie, wytrwałość, determinacja, umiejętność podejmowania szybkich decyzji. To cechy, które z pewnością charakteryzują prawdziwe liderki. To kobiety, które do stylu zarządzania firmą wnoszą kompetencje skutecznej komunikacji, efektywnego budowania relacji i merytorycznego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Lwice biznesu. O pewności siebie i poczuciu własnej wartości – ebook

    Ilona Adamska  

    Zbiór wywiadów z inspirującymi kobietami biznesu, które uwierzyły w siebie, czują się wartościowe, szczęśliwe i spełnione, akceptują siebie ze swoimi niedoskonałościami i mają odwagę, by każdego dnia podejmować walkę o siebie. Tytułowe Lwice Biznesu odsłaniają przed nami kawałek swojej duszy. Pokazują, jak wzmacniać na co dzień pewność siebie, radzić sobie ze zmianami i wychodzeniem ze strefy komfortu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak zrobić kurs online – ebook

    Kinga Szczęśliwa  

    Celem tej książki jest przedstawienie Tobie procesu wdrażania projektu edukacyjnego w internecie, ściślej ujmując tworzenia kursu edukacyjnego, kursu online. To książka o tym, jak przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną kursu online.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 65,42 zł 72,69 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,69 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • NowośćCENA NEXTO

    Smak szczęścia – ebook

    Santa Montefiore  

    Wspaniała opowieść o pokusie, w niezrównany sposób oddająca atmosferę upajającego niebezpieczeństwa i uczuciowych rozterek zakazanej miłości. "The Daily Record" Czy dla miłości warto rzucić wszystko? Angelica, autorka doskonale sprzedających się książek dla dzieci, nawiązuje ożywioną korespondencję e-mailową z Jackiem. Szybko dochodzi do wniosku, że łagodny flirt nie zaszkodzi ani jej samej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,11 zł 37,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Organizacja produkcji filmowej w świetle prawa autorskiego – ebook

    Łukasz Maryniak   Dominik Gabor  

    W publikacji omówiono w sposób kompleksowy, jak najlepiej zabezpieczyć swoje interesy, rozpoczynając proces produkcji filmowej, tak aby z jednej strony uniknąć naruszeń praw przysługujących innym osobom, a z drugiej – ograniczyć do minimum ryzyko niekorzystnego wykorzystania własnej twórczości przez podmioty trzecie. W pierwszych czterech rozdziałach omówiono wstępne zagadnienia związane z produkcją...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook
    CENA NEXTO

    Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,38 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele – ebook

    Ewa Glińska  

    Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości. W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Miasto pływające - Une ville flottante – ebook

    Jules Verne  

    Miasto pływające - Une ville flottante. Książka w dwóch wersjach językowych: polskiej i francuskiej. Version bilingue: polonaise et française. Powieść Juliusza Verne'a z cyklu literackiego Niezwykłe podróże (…) Książka powstała w oparciu o wrażenia z krótkiej podróży do Stanów Zjednoczonych Ameryki, którą Verne wspólnie z młodszym bratem Pawłem odbył w 1867 na pokładzie największego wówczas...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,07 zł 12,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,07 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook

    Marek Datko  

    Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA