pulapki
- Przełomowa książka laureata Nagrody Nobla! Daniel Kahneman wciąga czytelnika do żywej rozmowy o ludzkim myśleniu i pokazuje, kiedy można, a kiedy nie należy ufać własnemu umysłowi. Daniel Kahneman – laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, psycholog wyróżniony za odkrycia, które podważyły model racjonalności ludzkich osądów i decyzji – nigdy dotąd nie zgromadził w jednym miejscu owoców swoich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "• Dlaczego Unia Europejska i wspólny rynek odniosły sukces i stanowią wielką wartość dla Europy? • Dlaczego wspólna waluta jest zagrożeniem dla integracji europejskiej? • Czy można „naprawić” strefę euro i spowodować, aby mogła ona bezpiecznie funkcjonować? • Czy można rozwiązać strefę euro, zachowując UE i wspólny rynek? • Jaką strategię powinna przyjąć Polska...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- U Żadana koniec znanego świata okazuje się wstępem do naprawdę długiego koszmaru. Pasza – trzydziestopięcioletni nauczyciel, mruk, idealista - musi odebrać z internatu siostrzeńca i wrócić z nim do domu. Byłoby to może łatwe, gdyby nie wojna. Jakoś rok temu przywieźli ją ze sobą ci dziwni ludzie, od których czuć prochem, tytoniem i smarem. Mówią w tym samym języku, w którym mówi Pasza, ale też w państwowym,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Larry Williams to ikona światowego tradingu. Od wielu lat aktywnie gra na giełdzie. W 1987 roku wygrał World Cup Championship of Futures Trading, ustanawiając niepobity do tej pory rekord stopy zwrotu w wysokości 11 376%. Williams jest również twórcą takich wskaźników analizy technicznej, jak %R Williamsa czy oscylator ultimate. Opracował też metody pomiaru akumulacji i dystrybucji oraz, jedną z najbardziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Według rozpowszechnionej definicji podejmowanie decyzji to proces nielosowego, uświadomionego wyboru jednej spośród co najmniej dwóch możliwości. Definicja ta może sugerować jakąś skomplikowaną operację logiczną, jednak nie w każdym przypadku jest to prawda. Większość decyzji w życiu człowieka podejmowanych jest w sposób prosty, rutynowy, bez intensywniejszego angażowania umysłu decydenta. Wybór napoju...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Samorząd lokalny jest pojęciem oraz instytucją, z którą styka się każdy - jako obywatel, przedsiębiorca, członek bliższej czy dalszej wspólnoty. Stąd też jest on przedmiotem zainteresowania różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, polityki regionalnej, prawa czy socjologii. Każda z tych dyscyplin na swój sposób opisuje samorząd lokalny. Książka Samorząd lokalny - dobro publiczne ma specyficzny wyznacznik...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nieruchomościowy GAME CHANGER! 167 Złotych Pytań w Negocjacjach Nieruchomości to Twój Klucz do Lepszych Zysków Informacja to potęga w negocjacjach. Jak zadawać pytania, by uzyskać najważniejesz informacje? Jakie pytania zadać, by na pewno się dowiedzieć tego, co najważniejsze? Jakie pytania zadać o stan techniczny? Niektóre z pytań bezpośrednio doprowadzą do oszczędności paru tysięcy złotych....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książek o Norwegii jest stosunkowo niewiele, a jeszcze mniej jest takich, które opisują ten kraj z praktycznego punktu widzenia. Mieszkam w Norwegii już 16 lat i przez ten czas nauczyłem się wiele o niej i o sobie samym. Jestem przedsiębiorcą działającym w branży budowlanej. Właściwie wszystko, co posiadam, zawdzięczam pracy własnych rąk i swoim pomysłom. Norwegia odpowiada mi bardzo jako miejsce promujące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz nadmiar gotówki i chcesz dodatkowo na niej zarobić? A może chcesz finansowo zabezpieczyć przyszłość swoich bliskich? Nasz poradnik skutecznie przeprowadzi cię przez labirynt rozmaitych metod inwestowania i uchroni przed popełnieniem kosztownych błędów. Przystępnie opisuje strategie idealne dla początkujących inwestorów, a także prezentuje bardziej złożone rozwiązania dla tych, którzy już odnieśli...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia ma formę studium empirycznego z zakresu zachowań organizacyjnych i jest poświęcona problematyce związanej z predyspozycjami do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej. Chociaż w literaturze dotyczącej zarządzania jasno są określone warunki, kiedy wysoka rutynizacja pracy jest potrzebna, a kiedy wręcz szkodliwa, to problem różnych indywidualnych predyspozycji pracowników do takiej pracy jest...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak sobie wyobrażasz własny biznes? - Jako miejsce realizacji swoich marzeń? - Miejsce, gdzie sam, bez szefa, będziesz mógł decydować o swoim losie? - Źródło życiodajnej gotówki, która zapewni Tobie i Twojej rodzinie godziwe życie i te wspaniałe wymarzone wakacje wśród palm na tropikalnej plaży? Wszystko to może znaleźć się w zasięgu Twoich rąk! Poczuj wreszcie zapach i dotyk pieniędzy,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Inteligencja nie tylko nie jest lekiem na całe zło, ale też bywa wręcz klątwą. Ludzie wprawni w sztuce myślenia mają często kłopot z weryfikacją swoich poglądów. Im ktoś jest bardziej błyskotliwy, tym większe może mieć trudności z dostrzeżeniem własnych ograniczeń. Tymczasem w szybko zmieniającym się świecie bardziej liczą się inne umiejętności poznawcze, a mianowicie zdolność do weryfikacji przyjętych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji: