reklama internetowa
Liczba pozycji: 3
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – audiobook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: