reklamowa
Liczba pozycji: 22
Polowanie - Jak się w Polsce niszczy się biznes – ebook
Helena Kowalik Szymon Krawiec
Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po...Data dostępności:
Data publikacji:
PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – ebook
INFOR PL SA
Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawiera: ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość na Karaibach – ebook
Cathy Williams
Eleanor Wilson przedstawia swój pomysł na kampanię reklamową nowego hotelu na Karaibach. Właściciel hotelu Niccolo Rossi uważa, że projekt jest zbyt romantyczny i staroświecki, ale Eleanor nie odstępuje od swojej wizji i przekonań. Dla niego kobieta z charakterem to nowość. Postanawia dać jej szansę. Powinna dobrze poznać kurort, zabiera ją więc na tydzień na karaibską wyspę…Data dostępności:
Data publikacji:
Narzeczona na weekend – ebook
Maya Banks
Celia Tylor jest cenioną pracowniczką Maddox Communications. Pewnego dnia dowiaduje się, że Evan Reese, potentat rynku odzieżowego, szuka firmy, która przygotuje mu kampanię reklamową. Celia postanawia przekonać go, aby wybrał właśnie Maddox. Evan obiecuje, że obejrzy prezentację i wysłucha jej propozycji, jeśli Celia spędzi z nim weekend, udając jego narzeczoną. Tak bardzo jej zależy na zleceniu,...Data dostępności:
Data publikacji:
Niedokończony wywiad – ebook
Scarlet Wilson
Lexi Robbins organizuje kampanię reklamową dla kliniki chirurgii plastycznej finansującej akcje humanitarne. By podnieść jej rangę i przychody, chce przeprowadzić wywiad z najlepszym chirurgiem kliniki i zamieścić nagranie w internecie. Iain jest zamknięty w sobie, unika wywiadów niczym ognia, w końcu jednak ulega urokowi Lexi. Ale jedno z pytań sprawia, że przerywa rozmowę i wychodzi. Tego samego...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Przepis na żonę doskonałą – ebook
Karma Brown
Alice Hale porzuca karierę reklamową, by zostać pisarką i podążyć za mężem na przedmieścia Nowego Jorku, ale nie może się przyzwyczaić do samotności w dużym, pustym domu. Wszystko się zmienia, gdy znajduje starą książkę kucharską schowaną w piwnicy... Alice zostaje zauroczona przez poprzednią właścicielkę książki, Nellie Murdoch, żyjącą w domu w latach 50. Kiedy Alice zanurza się w przeszłości, odkrywa,...Data dostępności:
Data publikacji:
Świat Przeistoczonych 1: Świat Przeistoczonych. Tom 1: Bez prawa do błędu – ebook
Wasilij Machanienko
Ultranowoczesna gra mobilna już za dwa dni w twoim smartfonie! Bądź najlepszy i uratuj Ziemię! Tylko ty możesz zatrzymać inwazję potworów! Nie zwlekaj – już teraz zainstaluj wersję przedpremierową! *** Świat Przeistoczonych zawrócił ludziom w głowach. Niezwykła grafika, która mogła śmigać nawet na najprostszych telefonach. Intuicyjny interfejs ułatwiający grę smartfonowym laikom. Intensywna kampania...Data dostępności:
Data publikacji:
Organizacja produkcji filmowej w świetle prawa autorskiego – ebook
Łukasz Maryniak Dominik Gabor
W publikacji omówiono w sposób kompleksowy, jak najlepiej zabezpieczyć swoje interesy, rozpoczynając proces produkcji filmowej, tak aby z jednej strony uniknąć naruszeń praw przysługujących innym osobom, a z drugiej – ograniczyć do minimum ryzyko niekorzystnego wykorzystania własnej twórczości przez podmioty trzecie. W pierwszych czterech rozdziałach omówiono wstępne zagadnienia związane z produkcją...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji: