Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowych

Liczba pozycji: 19
  • CENA NEXTO

    PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 – ebook

    INFOR PL SA  

    Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych. Publikacja zawiera: ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,53 zł 23,92 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook

    Katarzyna Czyżewska   Joanna Dziurowicz   Katarzyna Łoś   Natalia Łukawska   Karol Piekarczyk  

    Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 114,30 zł 127,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 114,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ustawa krajobrazowa – ebook

    Anna Staniewska   Grzegorz Goleń   Anna Fogel  

    Anna Fogel doktor nauk prawnych; radca prawny; kierownik Zespołu Prawnych Podstaw Planowania Przestrzennego w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Miesz- kalnictwa w Warszawie; specjalizuje się w prawie administracyjnym i prawie ochrony środowiska, zwłaszcza w przyrodniczych aspektach planowania przestrzennego; autor- ka licznych publikacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 99,11 zł 110,12 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ilustrowane prawo reklamy – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,89 zł 29,88 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,89 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej – ebook

    Marcin Gębarowski  

    Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 96,04 zł 106,71 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,04 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Sztuka pisania perswazyjnych tekstów – ebook

    Piotr R. Michalak   Jakub Woźniak  

    Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie. Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm? – ebook
    CENA NEXTO

    Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm? – ebook

    Emanuel Jakszewski  

    Czego dowiesz się z ebooka? Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu  w firmie. Zrozumiesz jakie kroki poczynić aby dowiedzieć się jak zoptymalizować koszt produkcji contentu o 30-50%!  Dzięki zdobytej wiedzy dowiesz się w czym tkwi sekret rozbieżności cen w video marketingu a co się z tym łączy nauczysz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 19

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA